PDA

Se fuld version : Organisere?

Shi-n0-bi
11-14-2004, 08:54 PM
ORGANISATION!!! I er piratgruppen.org, det betyder man er en organisation, men hvad hjælper det hvis man ikke kan organisere?

Jeg har skrevet en artikel om MODS teknologien, jeg har skrevet en profil af mig selv, jeg har skrevet en guide til film på Nokia n-gagen, men er noget af det kommet på siden? Næh…

Det er efterhånden længe siden.

Jeg vil meget gerne være en del af denne side og skrive guides og diverse… men ik hvis vi/i ikke er organiseret så kommer vi ikke langt.

Er det normalt at det er så uorganiseret eller har alle bare sindssygt travlt?

Anyhoo...

keep up the good work

komas
11-14-2004, 09:19 PM
hmm... for et stykke tid siden, blev man bedt om at melde sig, hvis man kunne hjælpe med noget... man for så til tasterne og sendte en mail, og har siden ikke hørt en lyd...

jeg forstår godt at i har travlt, men det kunne være meget rart, at man bare lige fik besked om at i altså havde fået ens mail...

Shi-n0-bi
11-15-2004, 12:10 AM
Ja. Det synes jeg osse.

Jeg har skrevet 5 mails og fået svar på 1. Jeg ved endnu ikke om de faktisk har fået mine mails?
De svare jo aldrig, så jeg aner det ik :?:

Hvis jeg skal være med i piratgruppen har jeg ikke noget i mod at være en af dem som skal svare på diverse mails fra folk.

Men jeg synes bare det ville være rat at i var en lille smule mere organiseret.

komas
11-15-2004, 05:14 PM
Ja. Det synes jeg osse.

Jeg har skrevet 5 mails og fået svar på 1. Jeg ved endnu ikke om de faktisk har fået mine mails?
De svare jo aldrig, så jeg aner det ik :?:

Hvis jeg skal være med i piratgruppen har jeg ikke noget i mod at være en af dem som skal svare på diverse mails fra folk.

Men jeg synes bare det ville være rat at i var en lille smule mere organiseret.

enig... det ville være rart med nogle folk der ikke lavede andet end at svar på emails med videre. jeg er med hvis det skulle være.

z33k
11-15-2004, 06:48 PM
De har heller ikke svaret mig da jeg skrev at jeg gerne vill hjælpe med at oversætte, men det må jeg jo tage som et NEJ!

Shi-n0-bi
11-15-2004, 09:38 PM
Det jeg finder lidt sjovt er at de ikke engang svare her på forummet :D

Jeg mener, de svare alle steder, men ikke her under BROK. Hvilket jo endenligt er hvor det er vigtigst de svare, jeg mener bare at de skal lytte til kritik eller noget.

Det hele er startet så godt og kunne blive endnu bedre, men det hjælper jo ikke hvis du ikke kan finde ud af at orgranisere sig.

TIL PG: Jeg vil gerne skrive guides, oversætte, skrive nyheder, lave andet og svare på folks mail. Men i skal altså osse hjælpe lidt til. Jeg ved der er meget at se til, men en start kunne være at i hurtigt skriver at i har set mailen eller noget...

over and out

komas
11-15-2004, 09:42 PM
Det jeg finder lidt sjovt er at de ikke engang svare her på forummet :D

Jeg mener, de svare alle steder, men ikke her under BROK. Hvilket jo endenligt er hvor det er vigtigst de svare, jeg mener bare at de skal lytte til kritik eller noget.

Det hele er startet så godt og kunne blive endnu bedre, men det hjælper jo ikke hvis du ikke kan finde ud af at orgranisere sig.

TIL PG: Jeg vil gerne skrive guides, oversætte, skrive nyheder, lave andet og svare på folks mail. Men i skal altså osse hjælpe lidt til. Jeg ved der er meget at se til, men en start kunne være at i hurtigt skriver at i har set mailen eller noget...

over and out

det behøver jo ikke være den helt store forklarring, bare lige en anmærkning om at de har læst det, og vil være mere opmærksomme på det i fremtiden.

Infant Prodigy
11-16-2004, 02:07 PM
Hej!

Shi-nO-bi og komas: har modtaget mails fra jer begge. Så vidt jeg ved har vi "kun" fået to fra dig shi-n0bi, men lad nu det ligge. Du har da vist også fået svar, jeg har sendt din artikel om MODS videre til vores nyheds-crew, jeg har sagt at jeg gerne vil ligge din guide til NGAGE online.

komas: har fået din mail. Jeg har de sidste 2 uger forsøgt at samle alle de folk der vil hjælpe, for så at sætte dem igang på en gang, så jeg ikke skal sætte en person igang hver dag, men hellere en større gruppe en gang i mellem. Jeg beklager at jeg ikke har fået svaret.

Det er fuldstændigt rigtigt at vi som minimum burde sende en besked om at vi har modtaget folks henvendelse - det vil jeg forsøge at gøre for fremtiden.

Det er på ingen måde ond vilje, men nærmere tidspres og andre pirat-projekter der har medført den mangelende kommunikation. Jeg håber i stadig er friske på at være en del af piratgruppen.

Alle er velkomne til at sende en mail hvis de vil bidrage til sitets udvikling.

Copy/Paste
11-16-2004, 03:07 PM
Fedt at så mange vil hjælpe!!

Vi skal nok blive bedre til at vende tilbage til jer hurtigere, men nogle gange er det godt nok MEGET svært at bevare overblikket, specielt over forummet. Mange indlæg, mange tråde og svært at finde liiige det der er adresseret til admin's....

Velkommen ombord : )

Copypaste / Piratgruppen.org

NeoNmaN
11-16-2004, 03:10 PM
vil da gi dig rat.... hmm men ja.. ved at dettet er PHPBB forumet ikke :) hmmm men vil i ikke code vider pådet :D sådan at man kan få en besked når det er at kommer en besked til en i et forum's indlæg hvor man deltagere :D ville gøre det nemmer :D hæ hæ og MAGET mere bruger venligt :)

komas
11-16-2004, 04:17 PM
godt at høre fra jer.

jeg regnede selfølgelig også med at der var gode grunde til at i ikke svarede på mails.

er da helt klart stadig frisk på at hjælpe. :D

Christian
11-16-2004, 05:46 PM
Jeg ville gerne hjælpe mere, men jeg er kun moderator/redaktør *snøft* - ingen admin privilegier. Til gengæld synes jeg selv at forummet holdes rent og nydeligt <-- pral :wink:

Shi-n0-bi
11-16-2004, 06:15 PM
Hej! :D Det lyder rigtig godt. Jeg har sent 5 mails, til diverse e-mail addresser, men kun 2 som var "vigtige" og det ser ud til det er dem i har modtaget. Dog har jeg kan fået svar på den ene? Men lad nu det ligge.

Jeg håber ikke mit indlæg lød alt for hårdt:?: Men jeg var jo nød til at råbe jer op på den ene eller anden måde ;)

Bare sig til hvis i har brug for at have hjælp med at svare på nogle af alle de mails i får.

Jeg sendte ikke nogle billeder med min N-Gage guide, er det nødvendigt? Jeg kan hurtigt lave en opdatering af guiden med billeder?

komas
11-16-2004, 06:48 PM
Jeg ville gerne hjælpe mere, men jeg er kun moderator/redaktør *snøft* - ingen admin privilegier. Til gengæld synes jeg selv at forummet holdes rent og nydeligt <-- pral :wink:

kan kun være enig.. du gør det godt. :D