Se fuld version : Flytning af Sims2
IWillRipYou
11-14-2004, 06:41 PM
Jeg er i den situasion at jeg skal have flyttet mit Sims 2 over til min kæreste og hvordan skal jeg nu gøre det?
Det er downloadet fra piratbay og virker fino på min comp, hvordan skal jeg brænde det ud på cd, .CCD filerne fylder for meget til en 700mb cd... :oops:
Det ville være fedt hvis jeg ikke skulle til at pakke dem fordi jeg gider ikke side og installere Sims når jeg er ovre ved hende... :wink:
Men hvis der ikke er andet jeg ka gøre, hvordan skal jeg så pakke dem?
Jeg har forsøgt at få winrar til at "add to arichive" men det virker ikke, der kommer ikke noget ud af det...
Håbe der er nogen der kan hjælpe mig...
komas
11-14-2004, 06:53 PM
en mulighed kunne være at hente et program til at dele filen op i flere stykker og så brænde dem, og så samle dem igen bagefter. hvis du søger på google, så lad være med at søge under "fildeler", prøv i stedet "file splitter"
Kokus fugl
11-14-2004, 07:57 PM
Du kan tag din Hardisk med over til din kærste. Og installer det på den måde. eller du kan tag chancen og overbun din cder...
CODAY
11-14-2004, 09:53 PM
.ccd er en clonecd image fil du kan brænde den med nero
( mener jeg?) du skal bare vælge at brænde en image fil
komas
11-14-2004, 09:55 PM
.ccd er en clonecd image fil du kan brænde den med nero
( mener jeg?) du skal bare vælge at brænde en image fil
ja... men problemet er jo at de filer der skal brændes til cd, fylder mere end 700mb, og så er det man skal til at overburne, med sin brænder som indsats...
DarDaNcdEvil
11-14-2004, 10:39 PM
Jeg har hørt noget om at hvis man brænder .cue filen (den lille til jer der ikke ved det :D) så kan den være på én 700 mb cd selvom den fylder f.eks. 780 mb. Har dog ikke selv prøvet det men det er vel forsøget værd :P
Jeg har hørt noget om at hvis man brænder .cue filen (den lille til jer der ikke ved det :D) så kan den være på én 700 mb cd selvom den fylder f.eks. 780 mb. Har dog ikke selv prøvet det men det er vel forsøget værd :P
Du kan ikke bare nøjes med at brænde .cue filen, bin/iso filen skal med!
komas
11-15-2004, 05:11 PM
Du kan ikke bare nøjes med at brænde .cue filen, bin/iso filen skal med!
han mener vel at man skal åbne .cue filen i sit brænder program, og ikke .bin. men jeg tror ikke helt på at den løsning virker...
SuperDuck
11-15-2004, 07:37 PM
Det er ikke noget problem at brænde en fil der er over 700mb på en 80min.(700mb) cd. Det handler nemlig ikke om hvor stor image-filen er, men hvor lang "total tiden" er på det image du vil brænde.
Hvis du fx. tager en image fil der fylder 769mb og loader .cue-filen ind i FireBurner vil du se at "Total Time" for det image fx. er på 76min. og 17sek. Det vil sige at selvom det fylder 769mb kan det udemærket være på en 80min. cd. Er "Total time" over 80min. kan det selvfølgelig ikke være på en 80min. cd.
Jeg ved ikke lige hvorfor at det er sådan, men det virker/er sådan. Jeg har gjort mange gange uden at bruge overburning eller noget som helst der kan skade min brænder eller medier.
Jeg anbefaler ihvertfald at du bruger Alcohol 120% eller FireBurner til at brænde dine images med. Der kan du også se hvad "Total Tiden" er inden at du brænder dine images. 8)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.