Se fuld version : MEDAL OF HONOR GRAFIK PROBLEM
Hydromann
11-14-2004, 04:24 PM
Hej
Jeg har lige opgraderet min PC med et Radeon x800 pro (MUMS, det sparker røv) og to ny harddiske, jeg har så formateret mit windows drev og installeret det på min nye WD Raptor disk. og det køre da også fint nok. Men problemet er at når jeg har installeret Medal of honor Allied assault/spearhead/Breakthought som forløber udemærket, lige indtil jeg er inde i selve Mohaa menuen så kan jeg kun se grå firkanter og kan overhovedet ikke se en fløjtende fis. kan dog godt starte spillet(Fordi jeg har spillet det mange gange og ved for knapperne de sidder :wink: ) men når jeg så kommer ind i spillet er der og så firkanter (dog ikke så mange) Men her kan jeg ikke se navigation/kompasset oppe i hjørnet og sigtekornet er også forsvundet.
ER der nogen der evt. ved hvad der kunne være galt :?:
Jeg har haft spillet det før på midt radeon 9600 pro og der virkede det findt.
Mit system:
Amd,xp2700
Asus a7n8x deluxe
Radeon x800 pro
Samsung 1 GB ram
------
Windows Xp HOME SP 2
DirectX 9.0C
Nyeste Catalyst drivers
Nyeste bios opdatering
Hej
Jeg har lige opgraderet min PC med et Radeon x800 pro (MUMS, det sparker røv) og to ny harddiske, jeg har så formateret mit windows drev og installeret det på min nye WD Raptor disk. og det køre da også fint nok. Men problemet er at når jeg har installeret Medal of honor Allied assault/spearhead/Breakthought som forløber udemærket, lige indtil jeg er inde i selve Mohaa menuen så kan jeg kun se grå firkanter og kan overhovedet ikke se en fløjtende fis. kan dog godt starte spillet(Fordi jeg har spillet det mange gange og ved for knapperne de sidder :wink: ) men når jeg så kommer ind i spillet er der og så firkanter (dog ikke så mange) Men her kan jeg ikke se navigation/kompasset oppe i hjørnet og sigtekornet er også forsvundet.
ER der nogen der evt. ved hvad der kunne være galt :?:
Jeg har haft spillet det før på midt radeon 9600 pro og der virkede det findt.
Mit system:
Amd,xp2700
Asus a7n8x deluxe
Radeon x800 pro
Samsung 1 GB ram
------
Windows Xp HOME SP 2
DirectX 9.0C
Nyeste Catalyst drivers
Nyeste bios opdatering
Har du installeret drivere, og DirectX?
Kokus fugl
11-14-2004, 07:59 PM
Har du installeret drivere, og DirectX?
Trog jeg at han har.
Mit system:
Amd,xp2700
Asus a7n8x deluxe
Radeon x800 pro
Samsung 1 GB ram
------
Windows Xp HOME SP 2
DirectX 9.0C
Nyeste Catalyst drivers
Nyeste bios opdatering
komas
11-14-2004, 08:33 PM
har du chekket i readme filen, at der ikke er et problem med dit grafikkort?
Hydromann
11-14-2004, 09:03 PM
Der står ikke noget om det, da der jo ikke Fandtes noget der hed (X800Pro) da de lavede mohaa!!!
komas
11-14-2004, 09:17 PM
Der står ikke noget om det, da der jo ikke Fandtes noget der hed (X800Pro) da de lavede mohaa!!!
nåja ok... vidste ikke lige hvordan udgivelses datoerne passede sammen.
Service pack 2 kan man altid give skylden når der er problemer :) (havde du SP2 på det gamle system)
prøv en ældre driver hvis du kan finde en.. det kan (dog ik ret tit) hjælpe.
sker det i andre spil? hvis ja så check evt at din psu har nok strøm til det nye graffikkort (der har nok fulgt et prog med dit mobo som overvåger strømmen, grafkort skal have 3.3 volt (og ikke 2.8 fordi så ser billedet satme sjovt ud (har lige skiftet min psu ;) ))
check spillets support side / forum
google... er der problemer med spillet og de nye grafkort så ska google sq nok finde dem ;) - og finder google dem så er "du selv" skyld i det (ved forkert opsætning af en art)
Jowls
11-15-2004, 11:40 PM
Du kan evt. også lige prøve at lufte spørgsmålet på www.overclocking.dk Der finder du nok en del som har et x800.
Hydromann
11-15-2004, 11:41 PM
Service pack 2 kan man altid give skylden når der er problemer :) (havde du SP2 på det gamle system)
prøv en ældre driver hvis du kan finde en.. det kan (dog ik ret tit) hjælpe.
sker det i andre spil? hvis ja så check evt at din psu har nok strøm til det nye graffikkort (der har nok fulgt et prog med dit mobo som overvåger strømmen, grafkort skal have 3.3 volt (og ikke 2.8 fordi så ser billedet satme sjovt ud (har lige skiftet min psu ;) ))
check spillets support side / forum
google... er der problemer med spillet og de nye grafkort så ska google sq nok finde dem ;) - og finder google dem så er "du selv" skyld i det (ved forkert opsætning af en art)
RE: Til "Zub"
:arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow:
Kører med de nyeste drivers."Så nok ikke det".
Jeg er 100 % overbevidst på at det ikke er nogle af disse ting du nævner, før da jeg opgaderede til et nyt grafikkort kørte jeg også med Service Pack 2 så det kan ikke være det.
MHT. Psu kører jeg med en 480 watt strømforsyning. Jeg tror næppe at det er der problemet ligger, da det kun er i Medal of Honor den laver dette nummer.
Mht. Deres Support har jeg nu skrevet for trejde gang vendter svar på det sidte brev.
Men de kommer bare med det sedvanlige crap med at uninstallere spillet og installere det igen opdateret til grafikkortet Osv. Osv. Som jeg i øvrigt har gjordt 1.000000 Gange og lige meget hjælper det. Men tak fordi du prøvede.
:arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow:
Ps. hvad mener du med denne sætning, kan ikke rigtig få nogen mening ud af den:
CITAT:
google... er der problemer med spillet og de nye grafkort så ska google sq nok finde dem - og finder google dem så er "du selv" skyld i det (ved forkert opsætning af en art) CITAT SLUT :?: :?: :?:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.