PDA

Se fuld version : Mine downloads falder....

Acid Burn
11-14-2004, 02:42 AM
Hejsa!

Når jeg download'er f.eks. et dvd-image fra DC++ går det fint nok de første par minuter, hvor den henter med 200-300kbps. Og der er det OK, at den falder til 50-60 stykker da jeg kun har en 512kb linie. Men mit problem er at den bare fortsætter med at falde fra indtil den rammer 0kbps, og så kommer den aldrig videre. Jeg er udelukkende på svendske servere da de jo som mange sikkert ved har pænt meget hurtigere forbindelser end os her i det ganske danske land. Men det hjælper mig jo ingenting hvis jeg kun kan nå at få 2mb af filen, og så den aldrig går igang igen... Nogen der kender dette fænomen, eller oven i købet har en kur til at få DC++ til at lade vær med det?

På forhånd tak!

NiZ
11-14-2004, 08:28 PM
Hmm, det lader til at være en timeout, som for det meste ikke er dit programs/forbindelses skyld, det er højst sandsynligt brugeren du henter DVD'en fra. Har du prøvet at hente den fra andre brugere?

Acid Burn
11-14-2004, 11:55 PM
Ja.. Som sagt er det desværre et generelt problem.... :(

Pedrox
11-25-2004, 10:01 AM
Jeg havde selv samme problem engang, men det er mystisk nok forsvundet, efter jeg har fået tdc i stedet for en skod stofaforbindelse på 2mb(skifter dog nok til cybercity)

Men jeg ved ikke om det har nogen sammenhæng.
Men mit problem var ikke kun i dc++ men også nogle gange når jeg downloadede fra en ftp...

Men jeg kan næsten ikke forstille mig du har stofa?

komas
11-25-2004, 04:33 PM
Jeg havde selv samme problem engang, men det er mystisk nok forsvundet, efter jeg har fået tdc i stedet for en skod stofaforbindelse på 2mb(skifter dog nok til cybercity)

Men jeg ved ikke om det har nogen sammenhæng.
Men mit problem var ikke kun i dc++ men også nogle gange når jeg downloadede fra en ftp...

Men jeg kan næsten ikke forstille mig du har stofa?

hmm... jeg har stofa, det sker også for mig.

Pedrox
11-26-2004, 04:57 AM
Falder den fra 200 til måske 50 kb/sek?
eller falder den HELT i bund Acid burns?

Prøv at hive strømstikket på modem'et ud i mindst 10 sek, og sæt det så i igen...(i kan ikke bare slukke på kontakten)
Det skulle hjælpe, mærkeligt nok...

Ghost
11-26-2004, 03:38 PM
hmm underligt nok har jeg oplevet det samme. Jeg har sågar også StofaNet, men vil lige sige at det er sjælendt det sker, og at jeg også har oplevet det modsatte, at den statrer MEGET lavt og lige pludselig downloader den temmelig hurtigt.