PDA

Se fuld version : Need For Speed Underground ISO fuckup?

Acid Burn
11-14-2004, 02:29 AM
Hejsa.....

Jeg har hentet Need for speed underground 2. Og har lidt bøvl med at mounte image'et i daemon tools. Da det jo er på 2 cd'er har 4 filer henholdsvis Need For Speed Underground DEVIANCE CD1.cue / bin og jo det samme med CD 2.

Men når jeg mounter image'et (eller forsøger) kommer XP op med den typiske meddelese "Hvad vil du gøre nu?", og siger at det er en tom CD jeg har "sat i drevet". Filerne fylder det de skal og alt sådan noget. Hvad kan spille ind??

Og det skal tilføjes jeg har hentet 2 forskellige udgaver af de 2 cd'er. Altså, dvs. 4 cd'er i alt, og ingen af dem virker.

KAN det have noget at gøre med at jeg hentede det med 10-11mb/s og at jeg kun har en 512kb linie, og der så er sket en fejl, så computeren "tror" at der er kommet noget ned, og der slet ikke er noget? Eller at det er en fejl fra min udbyders side at jeg har mulighed for så hurtigt internet, og at der så er gået noget data "tabt" under overførslen eller hvordan??

Håber i kan hjælpe. Evt. nogen der har haft samme problem.

komas
11-14-2004, 02:39 AM
det kan godt være en fejl i filerne når du har hentet med det tempo... min dc++ fuckede up en dag, og jeg hentede en film (800mb) på ca 3 min, den virkede ikke, og mit diagnosticeringsprogram(langt ord, aner ikke om det er stavet rigtigt) sagde at filen var fejlbehæftet.

Acid Burn
11-14-2004, 03:18 AM
det kan godt være en fejl i filerne når du har hentet med det tempo... min dc++ fuckede up en dag, og jeg hentede en film (800mb) på ca 3 min, den virkede ikke, og mit diagnosticeringsprogram(langt ord, aner ikke om det er stavet rigtigt) sagde at filen var fejlbehæftet.

Pis og lort.. Nå... Men hva'.. Så må jeg jo bare prøve igen (igen)... :(

Men det tog også ca. de der 3 minutter pr. CD, så du har nok også hentet med de der 10-11mb/s.

Men en hel anden ting.. Ved du hvad det er der gør at jeg til tider kan hente med de der 10-11mb (hvor filerne i øvrigt virker fint), når jeg nu kun har den 512 forbindelse?? I dag tog jeg DC++ i at uploade med 327kbps, trods det at jeg havde sat netlimiter på, og sat den til 20kbps.... :roll:

HereticMind
11-17-2004, 04:33 AM
Stil evt det spørgsmål under DC sektionen, synes nemlig det lyder som en skummel "feature"... :D