PDA

Se fuld version : Diablo 2 lord of destruction problem

KlAdc__
11-13-2004, 05:35 PM
Hven gang jeg prøver om jeg kan komme på battle.net kommer den med beskeden at jeg skal connecte til internettet først hvis jeg bruger modem. men jeg bruger ikke modem. jeg har adsl 512/128, men koblet på gennem en router. håber nogen kan hjælpe mig. :(

berzerk
11-13-2004, 06:32 PM
Prøv at trykke tab og alt ned for at minimere diablo og se om det evt. er din firewall der skal have lov til at oprette forbindelse.
Ellers kan det være at du skal skifte server fra ex. europe til us west.

-pirat4ever-
11-13-2004, 08:37 PM
i windows SP2, gør således

Gå ind i kontrolpanel
Gå ind i Windows Firewall
Slå firewall fra

Og så bør den virke.

Husk også at have instaleret den nyeste patch i diablo 2.

berzerk
11-13-2004, 09:07 PM
Patchen 1.10 går den jo selv igang med at hente når du logger på b.net.

KlAdc__
11-14-2004, 12:25 PM
Jeg har prøvet at slå firewallen fra, og det virker ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe :(

Christian
11-14-2004, 12:42 PM
Jeg havde samme problem og løsningen er simpel: Køb et originalt Diablo 2 og Lord of Destruction spil. Denne fejl er standard for folk som ikke har en lovlig kopi, kendte selv til problemet for nogle år siden men ikke nu hvor alt er lovligt :wink:

Det er for lavt at have en ulovlig kopi af D2 fordi det er et genialt spil ! Fy samme :wink:

Diablo 2 (http://spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=33886) (95,-)
Diablo 2 - Lord of Destruction Add-on (http://spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=33147) (87,-)

Eller som jeg gjorde, købte denne her:

Diablo Battle Chest (http://spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=33290) (399,-)

KlAdc__
11-14-2004, 12:47 PM
Skal jeg også købe et helt nyt spil hvis altså hvis :wink: jeg nu bare låner spillet af en ven, og så cracker en cd-key

Christian
11-14-2004, 12:49 PM
Skal jeg også købe et helt nyt spil hvis altså hvis :wink: jeg nu bare låner spillet af en ven, og så cracker en cd-key
Jeg tror ikke den version af Diablo du har nu er lovlig makker! Og det ville være meget dumt af din ven at låne dig hans CD-key, fordi i kan ikke være online samtidig med samme key :wink:

Eller var det i samme game?? Kan ikke huske.

KlAdc__
11-14-2004, 12:57 PM
jamen problemet er: jeg har lånt det her spil, og craked en key, og så sir den at jeg skal connecte til internettet først hvis jeg bruger modem,(hvilket jeg ikke gør) så sir du jeg skal købe mit eget, for at få det til at virke. så spørg jeg kan jeg ik bare hente en generater og så lave key....og så er den fixet eller hva...

Christian
11-14-2004, 12:58 PM
så spørg jeg kan jeg ik bare hente en generater og så lave key....og så er den fixet eller hva...
Svaret er NEJ.

Jeg taler kun for mit eget vedkommende og ved ikke om der er andre metoder, men at købe spillet originalt virkede for mig. :wink:

KlAdc__
11-14-2004, 12:59 PM
jamen tak, det er da surt...øv øv..

Jazzy
11-15-2004, 08:11 AM
hvis du cracker diablo, har du ikke længere adgang til de servere, som alle andre spiller på. Jeg mener den kommer op med 4 andre servere, fordi den kan se at du har en cracked .exe fil.

Bamsevand
07-06-2007, 12:29 PM
Blizzard scanner hvert cd-key til Diablo II og LOD
Så man er faktisk nødt til at købe sig eget spil, hvis man vil spille over nettet.

deepblue
07-06-2007, 03:58 PM
Blizzard scanner hvert cd-key til Diablo II og LOD
Så man er faktisk nødt til at købe sig eget spil, hvis man vil spille over nettet.

Det var sørme en gammel tråd du fik hevet frem dér, hva? ;-)