PDA

Se fuld version : Splinter Cell 2 installation?

rephiNt
11-13-2004, 05:23 PM
Hej.

Jeg har downloadet en 2.5gb pakke her i nat, og da download var færdigt så jeg at det var inddelt i 4 CDer. I hver CD mappe, var der ca. 55 filer, der var nummeret 1-55 (f.eks) - Der fulgte ingen readme med, og jeg antog at hver CD bare skulle brændes ud - og så ville det virke. Mit problem er så at jeg ikke har nogle 800mbs skrivebare disks liggende, og desuden aner jeg ikke om det rent faktisk virker efter det?

Hvordan gør man? :|

På forhånd Tak Rasmus Toft.

z33k
11-13-2004, 05:37 PM
Hej.

Jeg har downloadet en 2.5gb pakke her i nat, og da download var færdigt så jeg at det var inddelt i 4 CDer. I hver CD mappe, var der ca. 55 filer, der var nummeret 1-55 (f.eks) - Der fulgte ingen readme med, og jeg antog at hver CD bare skulle brændes ud - og så ville det virke. Mit problem er så at jeg ikke har nogle 800mbs skrivebare disks liggende, og desuden aner jeg ikke om det rent faktisk virker efter det?

Hvordan gør man? :|

På forhånd Tak Rasmus Toft.

Prøv at åbne den 1. fil med WinRAR, og læs denne guide: http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=49

rephiNt
11-14-2004, 12:52 PM
Det virker ikke. Jeg vil lige prøve at præcisere mappens indhold lidt.

Den downloadede mappe hedder: Splinter.Cell.Pandora.Tomorrow-iMMERSiON

Undermapperne er:
CD1
CD2
CD3
CD4
og en .nfo fil, med gruppen der blærer sig.

Undermapperne i CD filerne er alle med filendelsen .001-55 (f.eks) med én slags "log" der antyder til at den skal styre udpakningen.

Jeg aner ikke hvordan jeg får det til at virke :|

Spanks
11-14-2004, 08:29 PM
og en .nfo fil, med gruppen der blærer sig.

Har du overhovedet læst den nfo fil?? :wink:
Gruppen blære sig skam ikke i den, de fortæller lidt om spillet, og hvodan det skal installeres (med cd-keys, crackede exe's mm)

Den løsning k33z kommer med virker, næsten altid når man har hentet .001 .002 mm. filer.

Hvad er det helt præcist WinRAR siger som fejlmeddelse, siden du siger det ikke virker?