PDA

Se fuld version : Anti Pirat Gruppen efter små pirater

Jimbo
11-12-2004, 06:56 PM
Lang tid har APG kun gået efter de store pirater, men det ser ud til at stoppe

Jeg har en ven som er blevet ransaget, men havde 12 gb shared og fik en bøde på 5500,- måske ny standart fra APG ?

Holder ikk

MaXy
11-12-2004, 07:04 PM
Say what der? Så må det være fordi han har solgt noget af det, for jeg tvivler meget stærkt på at apg kan så en rensagskendelse for fildeling.

Jimbo
11-12-2004, 07:19 PM
Nope han soldte ikke, vare bare ganske almindelig... havde 12 gb !!!

var mega noob

MaXy
11-12-2004, 07:28 PM
Bare for fildeling? Måske er der nogen der har stikket ham (ved at han har givet en brændt cd til en, der har fortalt det til apg).

Ellers kan jeg ikke se hvorfor de ville gå efter en med 12 gb..

Jowls
11-12-2004, 07:31 PM
En god grund til at kryptere sin disk. Måske får man aldrig behov for at beskytte sig mod et APG-raid, men det giver en dejlig ro i sjælen når man ved, at man er forberedt, hvis man en dag skulle blive et terrormål... 8)

oiv
11-12-2004, 08:16 PM
Forstår ikke det der med krypetering! Altså, kan man fx. vælge at kryptere ens D-drev, som så kræver password, for at få adgang til drevet?

Jimbo
11-12-2004, 11:15 PM
Bare for fildeling? Måske er der nogen der har stikket ham (ved at han har givet en brændt cd til en, der har fortalt det til apg).

Ellers kan jeg ikke se hvorfor de ville gå efter en med 12 gb..

nej nemlig

fatter det ikke

de kan jo ikke holde det kørenede ved at sende 2 mand ud efter 5000

de er syge i hovedet

MaXy
11-12-2004, 11:31 PM
Hmm, er du 100% sikker på at han ikke har solgt noget?

Ellers tror jeg måske, det er fordi de vil vise at ingen kan føle sig sikre, selv ikke de små.. Det kan næsten kun være den eneste forklaring.

Ellers er det fordi at APG kun kan tælle til 10, og derfor ikke ved hvor mange GB han har. Jeg tror faktisk det er den der er den rigtige...

Shi-n0-bi
11-12-2004, 11:47 PM
En god grund til at kryptere sin disk. Måske får man aldrig behov for at beskytte sig mod et APG-raid, men det giver en dejlig ro i sjælen når man ved, at man er forberedt, hvis man en dag skulle blive et terrormål... Cool

Hvordan gør man det? Kan du lærer mig det?

Jeg har BIOS password, HDD password og Windåse password... men jeg føler mig stadig ikke sikker :(

MaXy
11-12-2004, 11:51 PM
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=90 piratgruppens krypterings guide :D

Shi-n0-bi
11-13-2004, 11:06 AM
Takker mester!

Nu er der igen der kommer ind på min COM!

MUHAHAHAHA!!! :twisted:

Ridderen
11-13-2004, 11:27 AM
hvad for et program brugte han tl at fildele med?

Jimbo
11-13-2004, 02:20 PM
hvad for et program brugte han tl at fildele med?

Direct Connect =)

ArcaneDenial
11-15-2004, 01:15 AM
Det lyder ret så radikalt.
Jeg må erklærer mig enig med de andre, enten har han solgt eller også kan der være tale om really bad luck. Jeg tror dog ikke dette skal ses som et tegn på "ny stil" (om end en ny stil, dog i en anden retning, bestemt ville gavne de mennesker...).
Meget af apgs kampagne kører på the dark side-princip. Fear and anger. Hvis blot der bliver sendt et budskab ud, gør det jo at alle tænker sig om en ekstra gang.
Noget andet der slår mig, er tanken om de har sat væsentlig fokus på DC og emule. Personligt ville jeg nok mene, om det var en ide at det nomadiske piratfærd, begav sig videre til nye jagtmarker (andre p2p tjenester)?

Jowls
11-15-2004, 02:01 AM
DC ja, men Emule? Hvordan kommer du på det? :idea:

ArcaneDenial
11-15-2004, 03:04 AM
Jeg erindrer at have læst det på deres hjemmeside, eller i en af de udtalelser de lavede sig til pressen. Vil gerne prøve at se om jeg kunne finde det igen.

Copy/Paste
11-15-2004, 04:35 PM
Hej Jimbo,

Syntes det lyder meget mærkeligt med ransagning for 12 gb. ...har svært ved at få det til at passe sammen med det vi ellers har stykket sammen af viden om APG's metoder....

Var han blandt de sidste 156 der blev taget?. Så vidt jeg har hørt var der kun en enkelt ransagning og det var hos en kommerciel pirat (der havde en del mere en 12 gb.) resten af beviserne var skærmdumps.

Du må meget gerne bede din ven om at skrive om historien til os piraterne(at)piratgruppen.org ...alt nyt der kan kaste lys over APG's metoder hjælper, og specielt en historie om ransagning (!) for 12 gb.

Copypaste / Piratgruppen

Jimbo
11-15-2004, 08:20 PM
Hej Jimbo,

Syntes det lyder meget mærkeligt med ransagning for 12 gb. ...har svært ved at få det til at passe sammen med det vi ellers har stykket sammen af viden om APG's metoder....

Var han blandt de sidste 156 der blev taget?. Så vidt jeg har hørt var der kun en enkelt ransagning og det var hos en kommerciel pirat (der havde en del mere en 12 gb.) resten af beviserne var skærmdumps.

Du må meget gerne bede din ven om at skrive om historien til os piraterne(at)piratgruppen.org ...alt nyt der kan kaste lys over APG's metoder hjælper, og specielt en historie om ransagning (!) for 12 gb.

Copypaste / Piratgruppen

Hey, han er blevet taget men efter de 156 (eller så var posten forsinket)

jeg fatter dte heller ikke, men ikke desto mindre...

jeg syntes selv det lyder meget mærkeligt, men han siger selv at han IKKE solgte en skid, og han havde 12 gb shared.. og en bon på 5500,-

underligt

techie
11-16-2004, 12:10 PM
Forstår ikke det der med krypetering! Altså, kan man fx. vælge at kryptere ens D-drev, som så kræver password, for at få adgang til drevet?

Korrekt.

Prøv at læs disse artikler:

http://www.hedberg-jensen.dk/artikler.html