Se fuld version : Genstart
Når man nu har installeret et spil eller et program, så får man tit en besked, hvor der står om man vil vælge at genstarte eller ej.
Og så er det jeg tit tænker: Hvorfor genstarte? Er det vigtigt, og er der nogen grund til det?
Hmm, kunne forestille mig, at der var en masse ting, som skulle skrives til registrerings-databasen, og det ville så kræve en genstart. Med Med Linux, er det ikke sådan:D Så, hvis du ikke kan overkomme at genstarte, så skift til Linux :wink:
komas
11-12-2004, 05:31 PM
hvis et installationsprogram skal skrive noget til nogle system filer, kan dette ikke lade sig gøre, hvis filen er i brug, og ds windows bruger mange af disse filer, er man nødt til at lukke ned, for at skrive i dem.
Jowls
11-12-2004, 05:44 PM
Det skal dertil siges, at det nærmest er blevet en slags "standard" i Windows-verdenen at re-boote efter en install. Ofte er det faktisk ikke nødvendigt - problemet er bare, at man aldrig ved, hvornår det ER. Så det er altid bedst at gøre det...
Jeg siger tak for svarene. Men jeg vil nu forsat køre Windows ;)
Jowls
11-12-2004, 06:26 PM
Du kan gøre Windows lidt mere tålelig (og sikker) at bruge, ved at skifte til Firefox.... 8)
Men installationen kræver selvfølgelig en genstart :wink:
Du kan gøre Windows lidt mere tålelig (og sikker) at bruge, ved at skifte til Firefox.... 8)
Men installationen kræver selvfølgelig en genstart :wink:
Jeg bruger da Firefox?
Jowls
11-12-2004, 07:43 PM
Ok - det vidste jeg ikke :oops:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.