PDA

Se fuld version : Spionage er ulovlig! Dermed er APG ulovligt?!

oiv
11-11-2004, 11:14 PM
Heys allesammen.
Da vi forleden, i skolen, læste i vores samfundsbog, hvor der stod at spionage var ulovligt. Straks henledte jeg tanken på APG, for er det, som de udfører egentlig ikke spionage? De overvåger hvad forskellige p2p-brugere deler/fildelere. Håber i kan svare på mit spørgsmål:)

komas
11-11-2004, 11:20 PM
Heys allesammen.
Da vi forleden, i skolen, læste i vores samfundsbog, hvor der stod at spionage var ulovligt. Straks henledte jeg tanken på APG, for er det, som de udfører egentlig ikke spionage? De overvåger hvad forskellige p2p-brugere deler/fildelere. Håber i kan svare på mit spørgsmål:)

jeg tror ikke at man kan definerer det som spionage, da man jo selv har lagt oplysningerne tilgængeligt for offentligheden

FakeNick
11-11-2004, 11:20 PM
Heys allesammen.
De overvåger hvad forskellige p2p-brugere deler/fildelere. Håber i kan svare på mit spørgsmål:)

Det er jo fuldt lovligt... de "overvåger" jo ikke mere end vi andre gør... den eneste forskel er faktisk, at APG skriver IP´erne ned så de senere kan lave en sag ud af det...

Det svarer lidt til at man stilte sig ind i en butik og skrev ned hvilken farve tøj folk gik i...

Christian
11-11-2004, 11:26 PM
LMFAO godt indlæg, bare syndt at du ikke lige tænkte over at vi allesammen spionere mod hinanden :wink: Sidder stadig og smågriner over dette *hehehehe*

oiv
11-11-2004, 11:31 PM
Hm.. Hm.. APG, er jo selv kendt for, at kunne dømme folk, på de mest lame påstande/"beviser", så det kunne da være spændende at tage op imod dem:D

komas
11-11-2004, 11:37 PM
hvis vi begynder at snakke om spionage, får vi sikkert bare en injuriesag på halsen :D

Christian
11-11-2004, 11:39 PM
hvis vi begynder at snakke om spionage, får vi sikkert bare en injuriesag på halsen :D
Hvorfor dog det ? :wink:

oiv
11-11-2004, 11:44 PM
Hmm, det kan jeg nu ikke se:) Det er vel tilladt at undre sig:D

komas
11-11-2004, 11:44 PM
Hvorfor dog det ? :wink:

man tænkte bare... at hvis apg vil hive folk i retten, for at linke til en side der linker til en side der linker til en side hvor man ken hente en ulovlig fil...

så ved man aldrig om de kunne finde på at springe ud fra en busk, og flå ens mp3 afspller ud af hånden på en, for at chekke for ulovlig musik... :wink:

eller sagsøge en for at drikke andet end coca cola, da alt andet må være kopiprodukter...

Christian
11-11-2004, 11:50 PM
så ved man aldrig om de kunne finde på at springe ud fra en busk, og flå ens mp3 afspller ud af hånden på en, for at chekke for ulovlig musik... :wink:

Hehe, hvis de begynder på det påråber jeg mig nødværge og giver dem en kugle hver for tindingen. Kom nu APG, kom og se om det passer :wink:

Det er gas APG, ikke tude *hehe* :D