PDA

Se fuld version : Spørgsmål om TDC?

Stanger
11-07-2004, 03:39 PM
Jeg har brugt nyhedsgrupper i et par måneder nu og har brugt TDC server da jeg har en 512 forbindelse og før i tiden (igår) hentede jeg konstant med 55 kb/s men idag kan jeg ikke komme højere op end ca. 23 kb/s... Kan det være fordi tdc har begrænset hastigheden?? eller kan det bare være noget der er gældende i dag??

det ville være meget rart hvis der var nogen der vidste noget for hvis den er begrænset til 23 for altid burde jeg nok betale for at bruge nyhedsgrupper da det er meget langsomt!

PackedManiac
11-07-2004, 07:10 PM
TDC's news-server er ustabile, det er derfor du oplever den lave hastighed du nævner. Sådan er det bare. De kommercielle udbydere af nyhedsgrupper har stabile og hurtige forbindelser. Hvis du vil have stabil hastighed og bedre retention må du, i dette her tilfælde, betale for det :wink:

Stanger
11-07-2004, 07:14 PM
JA jeg ved det godt men jeg har svært ved at overgive mig til at betale men der er vel ikke rigtig noget at gøre :wink: men hvem ville du anbefale jeg brugt jeg har en 512 forbindelse og downloader ret meget og jeg overvejer kraftigt at skifte til en 1024 forbindelse??

zub
11-07-2004, 07:21 PM
tdc's newsservere er desuden tids-limited sådan så mellem 17.00->00.00 (mener jeg) kan man max hente med 50kb/s ca... dette er vidst nok pga at serveren står på samme linje som "modem-kunderne" bruger...

PackedManiac
11-07-2004, 09:47 PM
Hvis vi snakker om at betale for nyhedsgrupper, så anbefaler jeg følgende news.astraweb.com (bruger den selv), ngroups.net eller meganetworks.com (de har et smart roll-over system). Der er sikker en masse andre..

Stanger
11-07-2004, 10:23 PM
Ja det var det jeg talte om men tak for det jeg vil undersøge de sider og tak for hjælpen jeg må vidst bare indse at tdc ikke er godt nok..