Se fuld version : Nogle links?
Heys allesammen..
Jeg ligger inde med nogle links, som jeg tror at folk ville blive glade for.. men, er det lovligt at poste til "sådanne" sider, både på dette forum og rent juridisk?
Jowls
11-07-2004, 09:01 AM
Hvis det er links til sider med mulighed for direkte downloads af copyright-beskyttet materiale, så kaldes det at "deep-linke", og der er eksempler på at websites er blevet lukket pga. af sådan noget. Jeg ved ikke hvordan Piratgruppen stiller sig til det, men jeg kunne forestille mig at de helst ikke vil give APG en alt for nem mulighed for at angribe selve dette site med loven i hånden og fogeden i lommen.
Hvis det drejer sig om links til Torrent-sider eller sider med værktøjer og P2P-programmer, så burde der ikke være problemer. Der er jo f.eks. allerede et link til PirateBay på forsiden. Det er heller ikke ulovligt at linke til serialz og crackz sider.
Men ellers kan du jo lige spørge Christian, hvis du vil være helt sikker....
Hmm.. De sider, er en liste over, hvor man bliver linket videre til de forskellige filer.. Så, det er ikke noget, som de selv har liggende på deres egen server..
Jeg ville råde dig til at kontakte en mod her på siden, hvis du er i tvivl.. For, som Jowls siger, så ville det være en sejr for AGP hvis de kunne få lukket piratgruppen.org! -en sejr som de iøvrigt ikke får..
nimarq
11-09-2004, 09:20 PM
For, som Jowls siger, så ville det være en sejr for AGP hvis de kunne få lukket piratgruppen.org! -en sejr som de iøvrigt ikke får..
Næ, fordi de er nogle piknoobs.
Jazzy
11-09-2004, 11:02 PM
dejligt med konstruktiv kritik... kan man ikke sagsøge piratgruppen.org for injurier (eller hva det hedder) - PIR2 YARR
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.