Se fuld version : Bedst at hente film?
Heys allesammen..
Hvor finder man det bedste sted, at downloade film fra? Altså mest stabile og hurtige sted. Kazaa finder, som regel ofte de film, man søger efter, men stabiliteten, er ikke ligefrem høj. Edonkey, er lang tid om at connecte (hos mig), og går ikke specielt hurtigt. BitTorrent er også langsomt, synes jeg.. Så hvad vil i foreslå? På forhånd tak..
Unknown
11-06-2004, 02:53 PM
jeg vil helt klart anbefale bittorent det er meget stabilt og det går oså rigtigt hurtigt når man downloader efter min mening! :wink:
Så hvad vil i foreslå?
Det er nok ikke det smarteste spørgsmål at stille i et BT forum.. Det er klart at størstedelen herinde vil sige at BT er bedst!
Men anyway, så syntes jeg at BT er bedre end Emule til at downloade større filer! Emule er langsomt (sammenlignet med BT), men der er et langt større udvalg på emule! Og Kazaa er (efter min mening) dødt for længe siden, alternativerne der findes nu er slår Kazaa med flere længder!
Du skal bare lære at bruge BT, det kræver at man sætter sig lide ind i det, og får sat sin router/Win xp/BT-klient rigtigt op. Når dette er gjort, så har du et yderst stabilt og hurtigt P2P program! Søg på forummet, hvis du er i tvivl om hvordan du sætter det hele rigtigt op..
Kommer også til at poste tråden i det forkerte forum :oops: Ja, BitTorrent kræver godt nok, at man sætter sig meget ind i det.. Om det så er en styrke, ved jeg ikke?!
Jowls
11-06-2004, 05:48 PM
Bruger også BT til film og Mulen til por.... æh serier og andre småting. Det er vist rimeligt optimalt, hvis man ikke har nerver til DC.
SuperDuck
11-10-2004, 11:16 PM
Jeg kan jo kun svare DC++ eller Irc. Og har man lidt tid til at vente så er Irc nok den bedste og også den med den mindste mulighed for at blive snuppet.
Men DC++ skal man ikke kimse af, da der ligger ALT. 8)
Lemon
11-11-2004, 07:53 PM
Med bittorrent handler det i høj grad af den tracker man henter sine torrents fra, og de andre brugere af den. Men det er vel det samme med DC++ hubs.. der findes både nogle super gode med hurtige brugere og nogle skod nogle fyldt med opportunister der ikke selv deler noget.
Og personligt vil jeg sige at bittorrent er absolut det letteste at gå til: installer klienten, find en torrent (+ evt indstille porte), og det er det..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.