Se fuld version : Bearshare
KlAdc__
11-06-2004, 01:56 PM
Ville gerne vide om nogen kendte til bearshare, og hvordan sikkerheden har det i programmet. jeg vil da også gerne have at vide hvilket topic jeg skal smide sådan et emne en under. :D
Khain
11-06-2004, 03:07 PM
tjah.. jeg har selv leget med bearshare, sjov lille ting, men hvis den stadig væk kan slå deling i download mappe fra, så burde det ikke være noget problem....
men jeg ville nu nok flytte nyere/større mængder af film og mp3 over på et andet drev...
bare for en sikkerheds skyld...
Brug Bearshare lite versionen (findes på www.download.com), og slå deling fra. Så burde du være sikker..
KlAdc__
11-06-2004, 04:02 PM
jamen hvis man ik deler nogen filer sku man så ik hellere lade hver? det synes jeg da. :)
Det ødelægger i hvertfald ideen med fildeling.
Men hvis man ikke vil tage nogen risiko (og det er hvis man deler copyrightbeskyttede filer) så kan man vel godt slå det fra.
KlAdc__
11-06-2004, 04:29 PM
ja ja...men man kan vel osse bare slå fra så folk ikke kan se din fileliste. :)
TNB_Dominic
11-18-2004, 12:11 PM
hvor/hvordan gør man det? :twisted:
TNB_Dominic
11-19-2004, 07:31 AM
jeg er en noed til dennne slags ting :roll: ... kan du sige den mest noejagtige maade til at kommer derhen hvor jeg vil :?:
(vil gerne gemme min liste...)
KlAdc__
11-19-2004, 03:18 PM
Tryk Setup. Tryk uploads. Find den lille hvide firkant med et flueben, hvor der står Allowe others to browse my files. fjern flue benet....Og så sku den vist være der. :wink:
nix0n
11-19-2004, 07:48 PM
Jeg har brugt og bruger det ind i mellem.
Det er nice program.
Det kan køre/dl. .torrent filer og .ed2k filer.
Det kører også på Gnutella 1-2.
Det har en nice hastighed og det designmæssigt er det flot :)
Kender en der har brugt for den dag det kom ud indtil nu og han deler over 50GB. og han er ikke taget :S
Meeen .. "Hvis du vil slå deling fra(som blev sagt lidt oppe),ødelægger du fil delingen! "
TNB_Dominic
11-19-2004, 10:44 PM
Meeen .. "Hvis du vil slå deling fra(som blev sagt lidt oppe),ødelægger du fil delingen! "
i know, og der er ikke noget jeg hellere vil end at share ALT mi muzak plus film, spil, m.m..... men jeg har 2 forældre at stå til ansvar for "HVIS" at jeg er en af de uheldige der får bøder...
så desværre... men ville gerne dele ALT hva jeg lige kan gøre... men APG er igen hæmmende(damn those fools!!!! :twisted: :evil: :twisted: :evil: )
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.