PDA

Se fuld version : ...:::World Of Warcraft:::...

Jazzy
11-06-2004, 12:48 PM
Jeps, har lige købt en beta key, gennem boomtown.. har læst rigtig meget om det her spil, så jeg må bare prøve det.. skriv jeres kommentar til dette spil... samtidig en mulig opfordring til at oprette en pirat guild :D arhj...

Christian
11-06-2004, 03:36 PM
Får spillet lovligt d. 15 november med betakit (3 måneders gratis spilletid) gennem en officiel betatester :wink:

IWillRipYou
11-08-2004, 05:54 PM
Jeg signede up til testen på BLizzard... Men fik den vidst ikke... De har ihvertfald ikke skrevet noget...

Nogen der ved hvor jeg kan få fat i en beta??? Helst uden betaling-....

Jazzy
11-08-2004, 08:02 PM
det kan du ikke... de har lukket for fri tilmelding nu... kan købe dig et abon. på fileplanet til vist 7$ det er vist det billigste... :)

jon1ya
11-09-2004, 01:06 PM
Jeg købte det igennem fileplanet for 12,95$ 3 måneders signup.

Den åbne beta skulle dog gerne være klar nu. Check evt. www.worldofwarcraft.com

Jazzy
11-12-2004, 05:36 PM
Så har jeg prøvet US beta versionen af WOW... og min reaktion er WOW.. det er så fedt.. bare introen! MUMS, det er så vildt.. har spillet det i knap 10 timer og har max set 1% af landskabet.. det er så enormt stort at det burde være forbudt.. og alle de små finesser, jamen altså!!! dette spil skal prøves.. nåh nu har jeg ikke tid til at skrive mere.. skal ind og slås med min human warrior lvl 9 :roll:

-pirat4ever-
11-12-2004, 05:58 PM
Introen er fed
Grafikken i top
Lyden er cool
MEN
Gameplayet er ikke mig.

Er ikke til den vinkel af spil. Næ diablo og icewind dale genren er mere mig.

Diablo har dog potentiale, i det at det kun er betaen.

ER du til MORPG eller hvad det hedder, TROR jeg det er lige dig.

Jazzy
11-12-2004, 07:08 PM
WHAT??

mener du at du er mere til diablo end WOW.. der er ikke noget gameplay i diablo... det mente jeg selv indtil jeg prøvede WOW.. det overgår alt andet.. well måske ikke larry 1-3 :) men alt andet end det..

>>>Pirat4ever: har du overhovedet prøvet det? jeg mener det er jo diablo gange 200 mindst?

LykkeLamaen
11-12-2004, 09:05 PM
ER også i open beta, og fuck hvor er jeg glad for det!!! Det er vildt fedt! har kun spillet det et par timer, så jeg må tilbage igen nu.. Min lvl 7 dwarven figther venter på mig.. :D

Kokus fugl
11-13-2004, 10:17 AM
Kræver WoW pixelseder eller hva det nu heder? For vis det gør, så kun det være jeg skal ud og købe et nyt gfkort..

Jazzy
11-15-2004, 09:01 PM
>> lykkelama : hvor er du henne? kan vi ikke mødes og spille sammen? evt. lave to nye chars sammen på samme server?? det kunne være for fedt.. :)

lvl 12 human warrior - miner and blacksmith

-pirat4ever-
11-16-2004, 07:38 AM
>>>Pirat4ever: har du overhovedet prøvet det? jeg mener det er jo diablo gange 200 mindst?

Tja, jeg ved ikke.
Det er vel mere kompleks end diablo, og jeg kan lide at sætte mig ned og fuld action.

Syntes den måde man slåsser på er for ringe. Det Rune om igen.

Som jeg siger, jeg er nok til standard RPG, baldurs gate, planscape, diablo, icewind dale, diablo osv.

Kedelig ? Måske, men når konen skal passes, maden laves, lektierne studeres, ja så er de ikke tid til et kæmpe spil. Så vil kæresten også bare spille det, og så hænger jeg på hende der også.

Nej du, Diablo 2 LOD.
Men , Jeg kan se hvorfor folk kan lide WOW, bare ikke min smag.

Kanon forfilm dog, virkelig fed.

Jazzy
11-16-2004, 07:55 AM
korrekt, slås-seancen er ikke det fedeste, men så igen, er diablo det ??!!

bare rolig du, skal også passe kæresten, lave mad og handle ind, Og læse studierne.. suk vi må holde sammmen, os pirater "under tøflen"

-pirat4ever-
11-16-2004, 12:17 PM
Hehe. Ja, det....
Har opdraget min kæreste godt, og hun bestemmer sipelt hen selv.
Det rigtigt, hun bestemmer selv om hun vil vaske det hvide tøj eller det farvede tøj først :lol: :lol:

Men, kan bedst lide diablo fordi det er:

Simpelt
Nemt
Godt overblik
Man kan bruge 10-?? minutter på det

Bobo_Knach
11-16-2004, 10:50 PM
Jeg må nu indrømme at jeg blev lidt skuffet over grafikken i WoW... ikke lige min stil, men der er jo mange der kan lide den slags.

Gameplayet er ikke så ringe endda (i hvert fald sammenlignet med andre MMORPG's).

XimmolatusX
11-17-2004, 09:12 AM
Husk at US open beta slutter den 23 Nov. Og efter den dato kan INGEN EU spiller logge på US servere da de IP blokere alt samt sætter check på betalingskort.

Dog dem der har pre ordred EU versionen vil modtage en EU final Beta key som de kan bruge til den 27 Jan ( mener jeg ) hvor EU versionen udkommer.

Btw, brug East Server de lagger langt mindre end de andre.

Smiley
11-23-2004, 04:30 PM
Synes at WoW er en fed MMORPG med nogle seje ideer, og masser af seje steder.

Men det er selvfølgelig ens guild der afgører om ens ophold i en spil-verden er ultimativ sej eller ej =)

Jazzy
11-23-2004, 05:28 PM
Så er mit store spørgsmål....

Hvem har lyst til at joine en guild (Danish Pirates)
på Alliance siden?

kunne nogen være interesseret??

i må gerne pm'e mig hvis det er... men jeg synes det kunne være for cool..

Smiley
11-23-2004, 05:40 PM
Jazzy*

Har allerede en guild der venter på mig. Men det kunne da ellers være cool ^^

Men er der nogen der ved hvornår det overhovedet kommer??? 23 Nov. for USA'erne, men hvad med os små europæere?

Jazzy
11-23-2004, 09:37 PM
hmm... jeg har ikke set nogen egentlig dato, men får min beta key fra boomtown på fredag.. de har snakket om retail kommer i starten af 2005...

Smiley
11-23-2004, 11:56 PM
Så mens mens amerikanerne godter sig fra i dag af, skal vi vente til om over en måned, måske to??

latterligt..

Stiffmeister^
11-24-2004, 09:49 AM
Så mens mens amerikanerne godter sig fra i dag af, skal vi vente til om over en måned, måske to??

latterligt..

Har en ven som har modtaget en cd-key fra en af hans venner i amerika..! Så han er lige begyndt på at spille det her i aftes, og er selvfølgelig ik i skole idag.. :lol: :lol:

Smiley
11-25-2004, 02:11 AM
Haha... Heldigt nok for ham =)

Det er så ærgeligt at US og europa serverne ikke er blandet.. =/

Jeg kender en masse amerikanere fra betaen jeg hellere end gerne ville spille med, men så igen har jeg en forholdsvis stor guild der venter på mig herhjemme med en masse gode venner.

Det eneste gode ved at vi får vores versioner senere, er at den så er opdateret, og at Item-lag og problemer som det muligvis er fixed til den tid...

Gud ved om vi får en chance for at købe Collecters edition samtidig med orignal versionen..

Nok koster den 6-700 kr, men der er så ok mange ting med! en manual fx... de er da begyndt at blive sjældne her på det sidste blandt spil...

Jazzy
11-26-2004, 01:41 PM
>> smiley : kan jeg ikke få lov at joine jeres guild? kender nemlig ikke nogen som vil spille det her spil udover små børn :) (det gas)

Smiley
11-27-2004, 10:00 AM
Det er ikke op til mig, men jeg vil da gerne lægge et ord ind =)

indtil videre har vi vidst nok:

warrior
hunter
rogue
warlock
mage
priest
paladin x2

De fleste i klanen er CS-spillere, men de sku være flinke nok ^^

I øvrigt, så mener jeg at MegaGames skrev en artikel om Blizzards servere i europa, men jeg kunne ikke finde den...

Der stod nemlig at de overvejede at lave nogle servere specielt for blandinger af US og europæere..

Det kunne være man skulle kigge ind der hvis det blev aktuelt.......

berzerk
11-27-2004, 11:51 AM
Koster det noget at spille wow på deres servere, eller er det nok at man invistere i spillet?

Christian
11-27-2004, 12:27 PM
Koster det noget at spille wow på deres servere, eller er det nok at man invistere i spillet?
Det koster et fast beløb pr. måned at spille WOW. Jeg tror det ligger på en 100kr

Smiley
11-27-2004, 01:45 PM
mener der stod at det var £7 i UK... så mon ikke det er en 75kr for os?

sabir
01-20-2007, 02:09 PM
Jeps, har lige købt en beta key, gennem boomtown.. har læst rigtig meget om det her spil, så jeg må bare prøve det.. skriv jeres kommentar til dette spil... samtidig en mulig opfordring til at oprette en pirat guild :D arhj...og hej med dig jeg er sabir

Deci-Pelle
01-21-2007, 11:16 AM
Hey WoW fans!

Her er et link til en post, hvor man kan download en World of Warcraft Game Guide i pdf.

Link til post på piratgruppen: http://piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=80514

Direct Download link: http://rapidshare.com/files/12656537/world_of_warcraft_-_game_guide.rar

lingling93
01-29-2007, 05:54 PM
Har lige et spørgsmål...

Jeg har lige været inde og købe spillet. Men når jeg skal oprette en account, skal de jo have mit (min mors) dankort nummer eller hvad det nu hedder. Vil der blive trukket nogle penge?
Mener da at man får 1 måned gratis? :confused:
Har nemlig ikk flere penge og får først i næste uge.

oiv
01-29-2007, 07:31 PM
Der står på sådan en etikette hvor lang tids gratis spilletid man har. Kan ikke huske om det er en måed eller 14 dage. Men de dage er gratis at spille, derfra koster spillet dog penge.

champen
02-02-2007, 10:57 AM
når du køber spillet kan du spille i 30 dage, derefter skal du betale for at spille...

Agony
02-02-2007, 05:55 PM
Har lige et spørgsmål...

Jeg har lige været inde og købe spillet. Men når jeg skal oprette en account, skal de jo have mit (min mors) dankort nummer eller hvad det nu hedder. Vil der blive trukket nogle penge?
Mener da at man får 1 måned gratis? :confused:
Har nemlig ikk flere penge og får først i næste uge.

Der vil ikke blive trukket nogen penge fra kortet før den første måned er gået :)

Shimfs
02-03-2007, 04:29 PM
Du kan evt. også købe gamecard hvis du vil. Du skriver dit gamecard ind når du opretter din konto, og så går der en månede hvor du kan spille gratis, og så begynder der at blive trukket fra dit gamecard