Se fuld version : DVD'er - Køb dem billigt her.
logirange
11-06-2004, 05:05 AM
Vil først lige pointere at jeg ikke selv har købt noget af den kære Søren Jensen endnu, men har hørt af pålidelige kilder, at han er meget troværdig, og holder hvad han skriver.
CENSURERET [Christian]
Ved så ikke om dette har været op og vende før, men nu har i fået linket 8)
\\ logirange @ acid phever
nimarq
11-07-2004, 02:32 AM
Uhm. Linket virker ikke?
ZuCkZ
11-07-2004, 09:47 AM
Uhm. Linket virker ikke?
jeg kan godt komme ind, men det ligner bare ikke et sted man kan købe DVD'er fra. Nierle.de ved man hvad er.
logirange
11-07-2004, 04:13 PM
Uhm. Linket virker ikke?
jeg kan godt komme ind, men det ligner bare ikke et sted man kan købe DVD'er fra. Nierle.de ved man hvad er.
kender flere der har købt derfra, og de er ganske tilfredse ;) covers koster intet, også er filmene i god kvalitet :)
Christian
11-07-2004, 04:15 PM
også er filmene i god kvalitet :)
Ahva', jeg håber ikke du mener det som du skriver. Er denne en person som har downloadet film og brænder dem på DVD og sælger dem videre via. nettet? Hvis ja, så skal jeg lige ringe til Politiets IT-afdeling med en anmeldelse af denne hjemmeside.
Det er simpelthen noget svineri!
Hvis det er tilfældet at disse film er ulovlige, så skal linket fjernes STRAKS fra vores forum! Vi vil ikke sættes i forbindelse med disse idioter som gør fortjeneste på ophavsbeskyttet materiale.
Hvis det ikke er tilfældet, er det selvfølgelig iorden at linke til den hjemmeside.
Unknown
11-07-2004, 04:30 PM
jeg har kigget på listen og det er en som har downloadet en masse film som han sælger billigt.
linket virkede igår. jeg mener linket burde fjernes
Christian
11-07-2004, 04:32 PM
jeg har kigget på listen og det er en som har downloadet en masse film som han sælger billigt.
linket virkede igår. jeg mener linket burde fjernes
Jeg tager dig på dit ord, og fjerner linken straks!
Tråden er lukket da det var tilfældet at linket var ulovligt.
Vi vil fremover ikke have links på forummet som linker til hjemmesider med ulovlige DVD'er.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.