PDA

Se fuld version : APG skal nedlægges

The Galloping Goose
11-05-2004, 10:59 PM
Fandt denne fine artikel

http://debat.pcworld.dk/thread.asp?Mode=View&threadID=10711

-pirat4ever-
11-06-2004, 11:10 AM
gode argumenter der er....

aL
11-06-2004, 01:24 PM
Mange DÅRLIGE argumenter! For det første har han lavet en STOR regne fejl i hans første post, og de sammenligninger han laver holder bare ikke..

APG skider på børn, liv og velvære

APG er bevis på at penge er vigtigere end vores børns fremtid som lovlydige borgere.

APG er bevis på at branchen hellere vil have penge end børn..

Man kan jo blive ved!

-og citaterne er ikke taget ud af en sammenhæng, dette er sådan har har fremført sine argumenter...

Jeg er bestemt ikke for AGP, men jeg kan ikke støtte hans argumenter!

NiZ
11-14-2004, 09:02 PM
Hahaha, jeg må nok sige, at den omgang ord der lå der er den sørgeliste, mest typiske omgang lort for "argumentation" jeg nogensinde har set.. hehe.. De er alle sammen påstande og hans eneste rent basiske argument er hans regnestykke hvor han laver fejl, og ydermere baserer det på et scenarie.
Det er meningen, at man, med argumentation, skal bruge logisk gyldige præmisser for at nå frem til en konklusion, der er argumentet, sådan her:
APG har brudt love for at dømme danskere til at betale deres foretagende.
APG truer danskere til at betale penge, og hvis ikke bliver de slæbt i retten.
APG overtræder derfor, i henhold til stk. et eller andet i menneskerettighedderne (F.eks. mennesker må ikke undertrykkes, tortureres m.v.), overtrådt menneske rettighederne.

APG har ydermere "overtaget" politiets plads som antipirater, med langt grovere metoder, på trods af at de ikke har ret hertil. Det ses i flere sager.
APG er også en privat organisation, som tjener penge på at sagsøge folk for at have delt ulovlig data, i stedet for at kunstnerne gør det (Vi har endnu ikke set tal på, om kunstnerne får noget ud af det, men chancen er lille da APG er finanseret af pladselskaberne), men sagsøger på kunstnernes vejne.

APG er altså en organisation der tjener penge på folks ulovligheder, ved at overtage politiets plads. Dette kan ikke tillades i tilfælde af at der kommer et "privat" politi!

Fordi APG truer fremtiden igennem det ovennævnte argument med "privat" politi og fordi APG overtræder menneske rettighederne (det andet argument) bør APG lovligt forbydes.

Tosser.

Hydromann
11-14-2004, 09:12 PM
Ja F... en gang crap :?
han kan heller ikke engang regne :lol:

komas
11-14-2004, 09:21 PM
det nytter ikke noget, at man bare siger en hel masse hurtigt efter hindanden, hvis der ikke er noget sandhed i det, så er man jo ikke bedre end apg.

NeoNmaN
11-16-2004, 12:30 PM
hmmm på visse punktere er jeg enig med det er nice nok sagt... men på andre punktere ikke helt.... men hvis vi får flegere bruger her ind :D så vil vi jo også blive støre og hvis vi får NOK folk her ind der også donere vil APG ikke kunne gøre en skid vil jeg tror eller hmm måske kan de... :S