Se fuld version : Fra internet til xbox
DJ FACE
11-05-2004, 11:28 AM
Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til hvordan man får hentet spil og lagt dem ind på sin xbox.
Altså noget i stil med hvor på nettet spillene findes og hvad der er godt at hente dem med (f.eks kazaa, BitTorent osv.)
Derefter hvordan man får dem over på sin xbox, når nu man har inatalleret chip og større HD i den. Er det nemmeste via ftp mellem computer og xbox, eller findes der en nemmere metode?
Findes her en guide om dette emne? -Nej vel?
jon1ya
11-08-2004, 02:42 PM
Hej Du.
Det letteste er at FTPE mellem Xbox og pc.
Spillene er nok nemmest at få fingrene i via bittorent. :)
Hvis du kan sætte en ftp-forbindelse op til din xbox, så anbefaler jeg et program der hedder Qwix til at overføre dem med.
Det opretter selv en ftp-forbindelse, det eneste du skal gøre er at tilføje isoen på listen i programmet, og så lige skrive ip-adresse og login / pwd på xboxen, så klarer den selv udpakningen.
Programmet kræver forøvrigt at du har Avalaunch dashboard.
DJ FACE
11-09-2004, 10:32 AM
Ok takker.
Nu ligger det sådan at jeg har et Evox dashboard. Findes der et godt ftp program til dette?
Luffen
11-09-2004, 09:59 PM
Nu ligger det sådan at jeg har et Evox dashboard. Findes der et godt ftp program til dette?
Det er ligemeget hvilket "Dashboard" du bruger.
Du skal bare have fat i et godt FTP-program, så du kan overføre dine ting.
Til video, billeder, programmer, ...etc.etc. bruger jeg FlashFXP (http://www.flashfxp.com)
Til spil/*.ISO's bruger jeg xISO xFER eller XBOX ISO Transfer (XIT),
som kan findes her: Xbox-Scene (http://www.xbox-scene.com/tools/tools.php?page=isotools)
Bruger DC++ til at hente xbox spil..Shittorrent og emule er spild af tid..Bare husk at hente spillene i de originale 47mb rar udgivelser...
Brænder derefter spillet på en genskrivbar dvd med dvddecrypter og ligger det ind på xboxens hd via dvden..
Hvis du har Avalaunch som dashboard, skal du klart bruge Qwix! Der er indbygget boostmode, så det går meget skærkere med at overføre i forhold til de andre programmer.. Det går vel 20-30% hurtigere, og det er meget simplet at bruge! -det finder selv alle xbox'e på netværet!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.