PDA

Se fuld version : ja og et brev nr 2

enigma
11-04-2004, 06:31 PM
Hej jeg har netop modtaget brev nr 2.. hehe det er nøjagtig magen til det første. De truer bare med at der vil komme en stævnings mand.. men ham kan de bare sende.. jeg er flyttet for omkring 1 år siden fra den adresse som de sende breve til.. Og desuden har jeg ikke nogen af de ting som de påstår at jeg skulle havde så jeg forholder mig temmelig køligt og ignorer dem indtil videre..

på forhånd tak for hjælp og støtter

malkde
11-04-2004, 07:57 PM
Har du fået et brev nummer 2?

Jeg har ikke modtaget noget siden sidst.. heller ikke selvom min advokat bad APG om at sende flere oplysninger om sagen.
Tror sku bare de prøver at få så mange til at betale som de kan..

Er der forresten nogen der ved hvorfor det andet forum ikke virker mere?

paze out!

og FUCK APG :evil:

zub
11-04-2004, 08:44 PM
hvis de nu sku finde dig (ik ret svært i DK) og der så kommer en gut med et stykke papir som siger at han må checke din pc... så hjælper det ik meget at du ik har de 30 mp3'er de siger du har hvis du bare har 10.000 andre.... du lyder meget selvsikker i dette post mens du i et andet snakker om hvordan man 100% sletter alt fra sin pc... hvordan har du det med det? (har aldrig hørt noget fra apg og bor så langt ude på landet at jeg ik tror de kan finde mig) så ku da være interresant at høre

enigma
11-05-2004, 04:56 PM
hvis de nu sku finde dig (ik ret svært i DK) og der så kommer en gut med et stykke papir som siger at han må checke din pc... så hjælper det ik meget at du ik har de 30 mp3'er de siger du har hvis du bare har 10.000 andre.... du lyder meget selvsikker i dette post mens du i et andet snakker om hvordan man 100% sletter alt fra sin pc... hvordan har du det med det? (har aldrig hørt noget fra apg og bor så langt ude på landet at jeg ik tror de kan finde mig) så ku da være interresant at høre

Man har det ret underligt med sådan en bong i baghovedet det er ikke noget der trykker mig besynderligt meget.. Men tanken ligger der stadig og man passer selvfølgelig på.. Men hvad ville APG gøre hvis de kom hjem til mig og jeg ikke havde noget ulovligt overhovedet.. så ville de være temmelig meget på bar bund for hvordan skulle de så finde beviser for det de anklager mig for.. hvis vi siger at jeg har delt fx 200GB og jeg i min computer kun har en disk på 80 når de kommer hvor der ligger lovlige ting på.. hvad gør de så??

og hvor meget må fogeden egntlig?? må de fx gennem rode hele mit hjem indtil de finder et eller andet de kan bruge??

FakeNick
11-05-2004, 05:04 PM
og hvor meget må fogeden egntlig?? må de fx gennem rode hele mit hjem indtil de finder et eller andet de kan bruge??

De må ikke, man de ka godt finde på at gøre det... se f.eks. siffan.dk sagen..

enigma
11-05-2004, 05:20 PM
ja de bliver helt sikkert sure over ikke at kunne finde noget :D

Christian
11-05-2004, 06:11 PM

De må ikke, man de ka godt finde på at gøre det... se f.eks. siffan.dk sagen..

Passer ikke helt. Det hele afhænger af den dommerkendelse som fogeden bruger til at komme ind i dit hjem med. Der står de konkrete ting han må, og sikkert ikke må (hvis det ikke er angivet).

Derfor kan de godt rodde hjemmet igennem, men de skal have lov til det i dommerkendelsen, og disse er individuelle fra sag til sag.

zub
11-05-2004, 08:35 PM
hvis apg ik mente at de havde beviser nok mod dig tror du så de ville skrive til dig istedet for at møde op og snuppe din hdd? .. bare fordi en person ik har en blodig kniv i lejligheden 3 uger efter mordet betyder det jo ik at det ik er morderen... kniven ligger jo bare i søen... og din hdd hos din ven...

ang hvad de må... derfor man altid skal smide dem ud i køkkenet og sige "der står kaffe der" (man kan lige så godt samarbejde og være venlig... alternativet er at der kommer 2 mand i uniform og holder dig mens de gør deres arbejdet) læs så dommerkendelsen igennem 48 gange.. (72 hvis apg ik allerede er faldet i søvn) og når du så har lavet en gennemanalyse af det hele, og din advokat er ankommet så kan de så begynde at åbne din pc... men hvis de ik har lov til at åbne dit skab.. så åbner de ik dit skab.. og gør de det alligevel så ringer man STRAKS efter et par betjente.. fordi har de misbrugt deres dommerkendelse så kan sagen nemlig blive rigtig sjov! (for os altså)

enigma
11-05-2004, 08:43 PM
hvad er det bedste at gøre?? kryptere sine diske med PGP eller pille dem ud og havde en HDD siddende..

Tobias
11-06-2004, 02:37 AM
Det er et smagsspørgsmål, hvad du helst vil gøre! Kan kun sige hvad jeg ville gøre i dit sted!
Nemmelig formater disken og sælge den til en ukendt 3. part eller hvis der er et særligt underholdende indhold på disken gemme den hos en ven til din sag var overstået.

Mvh.
Tobias