Se fuld version : Paypal...
Klawz
11-04-2004, 08:30 AM
Kære paypalbrugere
Den digitale retshjælp kan ikke finde ud af trække penge ud af paypal...
Jeg vil høre andre brugere af paypal, hvilken bank I bruger?
Så vidt jeg kan forstå fungerer det kun med BG-bank (Danske bank) - kan det være rigtigt?
Arrow
11-04-2004, 10:11 AM
Jeg ved intet mht. paypal, men for at undgå flere uheld vil jeg på det kraftigste anbefale at paypal-linket fjernes fra siden.
Tobias, ved siden af den knap der hedder "ret" er der et kryds, tryk der for at slette indlægget. Desværre forsviner krydset efter en tidsgrænse, så regner med du ikke kan slette det mere! :wink:
Arrow
Ja i må hellere se at få det fjernet.
I kunne evt. fixe online dankort betaling som de har i så mange butiksystemer. Kan ikke lige huske hvad det koster, men mener ikke at det er så slemt.
Klawz
11-04-2004, 06:09 PM
Slap af...
Hvis der er nødvendigt, så opretter vi bare en konto i danske bank;-) Ingen panik over paypal...
Jeg ville bare høre om det kunne løses med ander bankforbindelser.
Share_Khan
11-04-2004, 09:29 PM
Ja, PayPal er craptastic! Jeg bruger osse PayPal, og gætter at det er den meget mudrede "verification" proces i sidder fast i? Hvis det er, så tror jeg ikke en konto i en anden bank vil hjælpe.
Hvis jeg har ret, skal i til at faxe lidt dokumenter over til dem for at bevise at den tilsluttede konto rent faktisk tilhører jer. Jeg husker ikke proceduren præcist, men de er vant til problemer med danskere, da vores banker åbenbart fungerer lidt anderledes end resten af verdens...
Den gode nyhed er, at når først det kører, kører det uden problemer (min erfaring).
FakeNick
11-04-2004, 09:52 PM
Bryder mig ikke om paypal... alt for mange problemer hvis man skal have sine penge ud..
evt. læs http://www.paypalsucks.com/ :wink:
Men hvorfor i ikke bruger ewire, fatter jeg ikke... en dansk slags paypal, bare bedre og billigere.. vil personlig 100gange heller give dankort oplysinger ud til en dansk side, end en udlandsk..
http://www.ewire.dk/
Tobias
11-05-2004, 01:14 AM
Tobias, ved siden af den knap der hedder "ret" er der et kryds, tryk der for at slette indlægget. Desværre forsviner krydset efter en tidsgrænse, så regner med du ikke kan slette det mere!
Arrow
FUCK, Føler mig lidt dum :oops:
Har totalt overset Krydset indtil du nævnte det
Arrow
11-05-2004, 01:23 AM
Tobias, ved siden af den knap der hedder "ret" er der et kryds, tryk der for at slette indlægget. Desværre forsviner krydset efter en tidsgrænse, så regner med du ikke kan slette det mere!
Arrow
Havde også selv svært ved at se det i starten. Den "piratagtige brune" (farve) faldt godt sammen med baggrunden :wink:
Chron
11-05-2004, 02:54 PM
Bryder mig ikke om paypal... alt for mange problemer hvis man skal have sine penge ud..
evt. læs http://www.paypalsucks.com/ :wink:
Men hvorfor i ikke bruger ewire, fatter jeg ikke... en dansk slags paypal, bare bedre og billigere.. vil personlig 100gange heller give dankort oplysinger ud til en dansk side, end en udlandsk..
http://www.ewire.dk/
Jeg er personligt fuldkommen kold overfor om det er en dansk eller udenlandsk hjemmeside. Det tager mig 3 minutter via opkald at tilbagetrække alle betalinger foretaget online - Så er der ikke mere i det.
Arrow
Havde også selv svært ved at se det i starten. Den "piratagtige brune" (farve) faldt godt sammen med baggrunden :wink:
Vi kunne også lave et 100*100 px billede med et giga koloenormt X :D
Tobias
11-06-2004, 08:08 PM
#Plague
Det må virkelig kunne lade sig gøre at lave noget størrer som både mine hinkesten og jeg kan få øje på :wink:
Mvh.
Tobias
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.