Se fuld version : mmmh forstår det ikke???
jeg forstår ikke en pind af det hele, var kazaa ikke et af de sidste steder i verden man skal downloade fra nu om dage. har da altid hørt at, at downloade fra kazaa vill være som at tage en taske pirat kopiret cd'er med over til APG og melde sig selv med et stort skilt hvor der stod tag mig. desuden var der ikke noget med ta chancen for at finde noget der rent faktisk er hvad det udgiver sig for at være er 1 til 1000?
dette var bare boget af det jeg ikke forståt, men hvad er fgrunden til at folk stadig downloader derfra? er der kommet en ny og bedre udgave eller?
MVH Mia
komas
11-03-2004, 08:47 PM
det er vel fordi, det er et af de første der overtog over napster, og så har de vel af samme grund scoret en ordentlig bid promo??
Jowls
11-03-2004, 08:55 PM
I den udgave af Kazaa som jeg har kan man slå deling helt fra. Dette er ikke just i den rette fildelings-ånd, men gør programmet meget sikkert at bruge. Man kan også nøjes med at slå muligheden for, at andre kan browse ens filer fra - dette giver en APG-sikkerhed svarende til EDonkey. Så Kazaa behøver ikke at være ækvivalent med en skydeskive på ryggen, hvis bare man bruger lidt sund fornuft.
Dog er den vigtigste grund til at jeg ikke selv bruger det mere, at kvaliteten af det materiale, man finder ude på FastTrack er stærkt dalende. Der er rigtig mange OverPeer-fakes, specielt når det drejer sig om nyere musik af populære kunstnere, og der er vira og trojanere i en stor del af de eksekverbare filer.
Idag er det på Bittorrent og EDonkey det foregår.... og DC, hvis man er modig...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.