Se fuld version : Ikke at dele- how to:S?
Hej allesammen..
Jeg er for tiden i gang med at prøve eMule 0.44b af.. Jeg fandt dog ud af, da jeg havde downloadet en fil færdig, at eMule delte denne film, plus de filer, som jeg var i gang med at download! Hvordan kan jeg stoppe det? Vær flink at hjælp.. På forhånd tak!
Klawz
11-03-2004, 08:26 AM
Emule og de fleste (alle?) andre fildelingsprogrammer deler automatisk dine dowloadede filer.
Det er faktisk hele pointen med at fildele - at man deler.
Der findes naturligvis folk som udelukkende downloader og afskærer andre for muligheden for at få indblik i deres materiale. Det er muligt at andre brugere gider at hjælpe dig med at være usolidarisk, men hjælpen kommer ikke herfra!
Prøv evt. at beskytte dig på andre måder. Anonnyme tjenester, proxywall, PGP-disk mv.
Så, der er simpelthen ikke mulighed for at slå fildeling fra, når man bruger eMule? Ringe:S
Jowls
11-03-2004, 07:27 PM
Uden at jeg vil give dig nogle garantier for immunitet, så er chancen for at APG kommer efter dig for en enkelt fil eller to nok begrænset. Bare du husker at sætte et hak det sted, hvor man kan forhindre andre i at browse alle ens filer.
Der er jo heller ingen som forhindrer dig i at flytte dine downloadede filer til et andet dir i samme sekund de er færdige. Men husk: Folk som aldrig deler kommer ikke i himlen :wink:
Bonux
11-03-2004, 07:59 PM
Så, der er simpelthen ikke mulighed for at slå fildeling fra, når man bruger eMule? Ringe:S
hvem er det lige her der ringe ?? :evil:
For at sige det med de pæne ord: Vil du ikke dele så bliv væk fra netværket! :evil:
komas
11-03-2004, 09:34 PM
For at sige det med de pæne ord: Vil du ikke dele så bliv væk fra netværket! :evil:
det er jo også det der i bund og grund er meningen med fildeling...
Synes bare, at muligheden for at stoppe fildeling burde være tilgængelig, ligesom den er på Kazaa... Men, nogle gange må man jo spille efter reglerne:)
Spanks
11-03-2004, 10:26 PM
Synes bare, at muligheden for at stoppe fildeling burde være tilgængelig, ligesom den er på Kazaa... Men, nogle gange må man jo spille efter reglerne:)
Hold k*ft en gang l*rt at lukke ud :evil:
Hvorfor tror du det hedder fildeling??
Hvis du udelukkende bruger eMule/eD2K klienter for at leeche alt hvad du har downladet, så syntes jeg du skulle holde dig l a n g t væk.
Og hoppe tilbage til dit kazaa crap.
Damn..
komas
11-03-2004, 10:31 PM
Hold k*ft en gang l*rt at lukke ud :evil:
Hvorfor tror du det hedder fildeling??
Hvis du udelukkende bruger eMule/eD2K klienter for at leeche alt hvad du har downladet, så syntes jeg du skulle holde dig l a n g t væk.
Og hoppe tilbage til dit kazaa crap.
Damn..
enig^^
thecrow
01-17-2005, 11:04 AM
Hej allesammen..
Jeg er for tiden i gang med at prøve eMule 0.44b af.. Jeg fandt dog ud af, da jeg havde downloadet en fil færdig, at eMule delte denne film, plus de filer, som jeg var i gang med at download! Hvordan kan jeg stoppe det? Vær flink at hjælp.. På forhånd tak!
med din holdning hører du mest til på Kazaa
men nok også grunden til at KZ er døende og overhalet af emule
filerne dør simpelthen for hurtigt ud, når folk bare egotripper
Chron
01-17-2005, 02:33 PM
Grunden til at Kazaa dør er fordi det bliver flooded med fakes.
Hvis du gerne vil downloade uden at dele, så må du bruge usenet eller IRC :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.