Se fuld version : Talsmand i RundFunk
Tobias
11-02-2004, 11:36 PM
Det vil være en god ide med en talsmand i RundFunk og ikke bare et tilfældigt æg :!:
komas
11-02-2004, 11:37 PM
klaws... fordi, de gange jeg har hørt ham, gjorde han det bare så godt :D :D :D
Tobias
11-02-2004, 11:43 PM
Sorry, det kom ikke helt ud på den måde som jeg mente det. Der skulle have stået:
PG-teamet vælger en
Det var ikke fordi jeg mente at Klawz har gjort et dårligt stykke arbejde før!
FAULT by me :oops: Sorry Klawz :!:
Mvh.
Tobias
Klawz
11-03-2004, 08:33 AM
Hej Tobias
Så vidt jeg kan forstå på Rundfunk, så er de ikke interesseret i at tale med Piratgruppen!!!
De vil hellere have kontakt til folk som er blevet truet af APG på den ene eller anden måde, og det er Piratgruppen desværre(!) ikke.
Hvis denne tråd kan starte en proteststorm imod rundfunk for at få PG i studiet (og det er ikke sikkert at det bliver mig), så ville det være lidt sejt...
Skriv evt. til dem:
http://rundfunk.tv2.dk/rundfunk/kontakt/
Tobias
11-03-2004, 08:48 AM
Det forstod jeg godt på deres tråd, men som jeg skriver synes jeg det er bedre for alle "pirater" at det bliver en som ved hvordan man "opfører sig". Det er ikke helt så "NEMT" som man tror at fremlægge sine synspunkter, og slet ikke i medierne. Jeg ved godt at rent formelt står evt. udtalelser for en given persons egen regning, men vi ved jo godt at sådan hænger verden ikke sammen. ERGO kommer der et Æg (som mig selv) i rundfunk vil vi alle blive udråbt som tågehorn, fjolser og moralsk anløbende.
Derfor mener jeg det er vigtig at alle os andre trækker os et skridt tilbage og lader PG-teamet prøve at finde en person til jobbet. Har I ikke tid/mulighed, så kunne vi jo tage en lille debat til her i forum´et om hvem der så har potentiale, lyst og mulighed.
Mvh.
Tobias
Ps. evt. en fra PG-team´et sammen med en der er blevet nosserne i vridemaskinen.
Rundfunk
11-03-2004, 10:24 AM
Jeg har snakket med Klawz flere gange. Og han hjælper mig også med at finde en person. Men han kender jo ikke alle.
Rundfunks stil/profil tillader ikke "eksperter" eller parter i studiet. Dem er der masser af i diverse nyheds- og debatprogrammer. Vi vil hellere høre unge fortælle om deres egne oplevelser. Men derfor vil vi også gerne snakke med en pirat, der kan tale for sig og forsvare sine handlinger ideologisk. Personen kunne jo evt. snakke med Klawz får han evt. skulle i studiet.
Hvis der er nogen, der vil vide mere om, hvordan det skal foregå, er I meget velkomne til at ringe 2636 8618.
Hilsen
Rune
slet det (kan man ikke det selv)
Rundfunk
11-03-2004, 10:50 AM
Det er altså lidt fjollet at skrive, at vi ikke vil snakke med Piratgruppen. Det har vi jo allerede gjort. Men som sagt foretrækker vi at have en person i studiet, der har personlige erfaringer med APG og kan fortælle om de oplevelser, og ikke en talsmand.
Rundfunk er ikke Tv-Avisen, Debatten, Kontant, Lorry, Politiken, Præsidentens Mænd etc. Det er et sted hvor unge fortæller deres historie til andre unge.
ZuCkZ
11-03-2004, 10:51 AM
Den beste ideologiske erklæring ville nok komme fra en som Klawz og ikke bare en aldmindelig pirat. Nu hvor Klawz er med til udvælgelsen, tror jeg nu, at han vil finde en. Ikke en "talsmand", men en som har ideerne på plads, og som har en klar mening omkring emnet.
Klawz
11-03-2004, 02:02 PM
Hej Rune
Undskyld! Jeg mente naturligvis, at I ikke ville tale med PG "i studiet"...
Det var lidt uklart.
Jeg synes også i burde vælge en anden end Klawz (Ikke fordi jeg har noget imod dig, Klawz ;)).
Khain
11-04-2004, 01:35 AM
jeg ville da foretrække klawz, da personen ellers skal passe meget på hvad han siger.. hvem ved om apg er intelligente nok til at se med? så ville evt. udtagelser jo kunne bruges i en evt. retssag...
ellers de kunne buste folk for at bryde deres nondisclosureklausul. (stik mig en staveplade :oops: )
Ja det giver jo det problem at der er mange ting de ikke kan snakke om uden at sætte sig selv i en potentiel være position.
Tror klaws ville klare det godt, men da han regnes for ekspert tror jeg han skal være glad for sin nye titel, og ellers lade det være med det :)
Lad os istedet koncentrere os om at finde en person med holdningerne på plads, og som selv er interesseret.
Smiley_Carpe_Diem
11-04-2004, 05:05 PM
hmm, jeg tror det måske bliver en som enten har ingået forlig, eller ikke er blevet taget denne gang, og som måske skal i retten. Men det er self. op til den enkelte person om han/hun vil i tv (landsdækkende :-S ) og fortælle alle at personen er pirat.
Håber i finder den rette.
Hvornår regner i med at det kommer i tv ??
Klawz
11-04-2004, 06:07 PM
Jeg bliver nok lige nødt til at komme med en enkelt kommentar.
Der er ikke tale om at jeg skal godkende eller udvælge en person som skal i Rundfunk! Rundfunk vælger selv en person, og jeg vil desuden ikke være ansvarlig overfor andres kvaliteter eller udtalelser.
Når det er sagt, så er den eller de personer som skal i Rundfunk meget velkomne til at skrive til mig. Så skal jeg nok forsøge at forberede dem på hvordan man for et budskab ud.
Rundfunks redaktion har besluttet at de ikke vil tale med "organiserede" pirater, og der er helt fint:-(
Så vidt jeg har forstået så bliver det fredag d.12.november.
Rundfunk
11-05-2004, 10:17 AM
Jep, det er 12. november og det skulle være et interview direkte i studiet. Personen, der evt. skulle medvirke, behøver selvfølgelig ikke sidde og sige noget, som APG kan bruge imod dem.
Derfor er det klart bedst, hvis det er en, der er blevet dømt. Men en der har fået et trusselsbrev med krav om betaling vil også være god - og inden interviewet vil vi gennemgå, hvad vi kan snakke om og ikke.
Smiley_Carpe_Diem
11-05-2004, 03:30 PM
tak for datoen, held og lykke med at finde en, glæder mig til at se det.
Rundfunk
11-08-2004, 02:46 PM
Vi søger stadig en fildeler, der er blevet kontaktet af APG med girokort, som kan fortælle om deres tvivlsomme metoder. Men i erkendelse af, at det er meget svært at få folk til at stille op, har vi nu besluttet, at det kan ske anonymt - uden navn og ansigt i tv.
Så hvis I mener, at APGs metoder skal frem i lyset på et landsdækkende ungdomsmedie, så kontakt os!
mail: rge@koncern.dk
tlf: 2636 8618
Smiley_Carpe_Diem
11-08-2004, 03:07 PM
det lyder som en god ide, det med anomyniteten. Jeg håber at i på den måde kan få fat i en fildeler.
Held og lykke
B@rney
11-11-2004, 02:59 PM
Har Rundfunk fundet en Pirat til "skærm snakken" ???
vil meget gerne høre mere om dette, da der jo nok sidder en, bag en skærm, der kunne lufte sine tanker ang. pirateri, og hvorfor man gør det.... og hvordan reaktionen var, da brevet faldt ind af sprækken i døren !!
Read between the lines ! PIR2
IWillRipYou
11-11-2004, 10:50 PM
Vi vil ha Klawz! 8)
Christian
11-11-2004, 11:31 PM
Gad vide om man skulle melde sig selv (nej jeg er ikke blevet sagsøgt, endnu *hehe*) :wink: Sidde i sofaen ved siden af teknotalibanerne... oops, jeg mente APG's advokater og se en anelse psykotisk ud, med savl ud af mundvigen med knojern i begge hænder. Det kunne sq være sjovt at give dem en omgang de sent vil glemme, og så hårdt at selv ikke i deres næste liv vil have talefejl efter mødet.
Det er gas' APG, i kan tage det. En tudekiks måske? http://www.ghosty.dk/forums/style_emoticons/default/beatup.gif http://www.ghosty.dk/forums/style_emoticons/default/baby.gif
Anyways, skal blive interessant at se programmet i morgen.
Smiley_Carpe_Diem
11-12-2004, 06:55 AM
LOL
LOL
Er det noget du vil uddybe?
Smiley_Carpe_Diem
11-12-2004, 05:11 PM
Ikke udover
"Det er gas' APG, i kan tage det. En tudekiks måske?"
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.