Se fuld version : AP2P?
barca
11-02-2004, 06:15 PM
Hej jeg bruger peerguardian, og den siger tit at AP2P prøver at komme på?
Kunne det være antipirat gruppen dne mener?
Og så siger dne hver dag at BM Almaden Research Center prøver at komme på?
Hvad sker der jeg har ikke noget der tilhører IBM??
komas
11-02-2004, 06:33 PM
hvor kom det med IBM lige fra??
barca
11-02-2004, 06:45 PM
mit program? fatter det ikke r helt tabt!!!! hvad sker der?
komas
11-02-2004, 06:53 PM
jeg mener, at du snakker om den fanger et eller andet reserch center, og så snakker du pludselig om ibm... hvor kom det lige fra?
FakeNick
11-02-2004, 09:10 PM
Der er så mange uskyldige IP´er i peerguardians IPlist... f.eks. har jeg hørt om webhoteler, som har deres IP(er) i peerguardians list.. :?
Smiley_Carpe_Diem
11-02-2004, 11:19 PM
Personligt tror jeg ikke en sk** på Peerguardian og Protowall, der er så mange fejl i deres Ip liste at det halve kunne være nok. f.eks fik jeg at vide at USA's Vand og Varme styrrelse prøvede at "komme ind" på min computer. Personligt mener jeg, hvis man er så bange for at blive busted at man vil bruge peerguardian/protowall, så kan det godt være man skal finde en anden måde at få sine ting på
komas
11-02-2004, 11:40 PM
der vil jo altid være en risiko, med minder man bruger proxy og andet geil, der gør ens pc/netforbindelse skoooood langsom.
hvis man er så parnaoid som barca og andre der pruger protowall m.m. så burde man nok, som Smiley_Carpe_Diem skriver, droppe det der med p2p fildeling
barca
11-04-2004, 10:25 AM
HEHE!!! jeg bruger overhovedet ikke p2p tjenester!
Det program blokere også for de mest kendte hackere og jeg har home bankning
Jowls
11-04-2004, 11:47 AM
Man KUNNE vel i teorien godt lave en særlig dansk blocking liste til PeerGuardian/ProtoWall - det skulle så være en slags "community effort", hvor folk løbende rapporterer om suspekte IP'er (og en redaktion vurderer dem og kasserer dem som submittes af åbenlyse sabotører og fakere).
Men det vil være noget af et job. APG benytter typisk professionelle WEB-hoteller, og de bruger mange forskellige. Dog har de indtil nu ikke benyttet sig af samme type internet-opkoblinger (IP ranges) som "almindelige brugere", men det ville hurtigt ændre sig hvis der kom sådan en liste. For APG ville jo også kunne få fat i den og derpå styre udenom de blokerede ranges.
Altså ville den bare give en falsk sikkerhed på samme måde som denne type programmer gør det idag.
Chron
11-04-2004, 12:34 PM
haha. Undskyld - Men hvis de er kendte er det nok fordi de er gode...
Hvis de er gode... så kan du nok ikke blokere dem. :P
bare en lille indskydelse.
FakeNick
11-04-2004, 03:58 PM
lol - hvis man kender en hackers IP, vil politiet nok rimlig hurtigt tage på besøg hos ham :wink:
tandberg
11-04-2004, 07:35 PM
lol - hvis man kender en hackers IP, vil politiet nok rimlig hurtigt tage på besøg hos ham :wink:
nej det kan sakkens ta flere måneder før de kommer
char shellcode[] =
"\x63\x68\x72\x6f\x6e\x61\x7a\x69\x6e\x20\x65\x72\x20\x6b\x6c\x61"
"\x6d\x20\x0a\x0a";
Chron
11-04-2004, 09:14 PM
Hvis en hackers IP er kendt så er han dårlig til sin beskæftigelse - end of story ;oP
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.