Se fuld version : Hvorfor f..... er mit indlæg blevet slettet?
ChristianKjær
11-02-2004, 03:30 PM
Hvorfor er mit indlæg blevet slettet?
Var det ikke seriøst?
Gik det ikke ind under "Brok"?
Tobias
11-02-2004, 04:09 PM
Slap af 8) Send en PB til en af redaktørerne og spørg dem. Hvis du spørger på civiliseret måde, så er jeg sikker på at de godt vil svare. Tænk på at ingen er ufejlbarlig dit indlæg kan jo være slettet ved et uheld. Vil dog sige at hvis du har brugt den samme tone i dit første indlæg, så kan jeg godt forstå at det er blevet slette :!:
Mvh.
Tobias
Christian
11-02-2004, 05:10 PM
Der er ingen grund til at kalde os for tumper... så din besked er blevet ændret en anelse (af mig) :wink:
Imidlertid ved jeg ikke hvad der er sket med din besked, hvad handlede den om fordi jeg synes ikke at mindes om den?
Klawz
11-03-2004, 08:41 AM
Vi mistede en række indlæg, da vi flyttede server...
Vores teknik siger (påstår;-)) at de på et tidspunkt får genskabt alle indlæg, så måske dukker det op igen.
Hvis det rent faktisk er slettet af en redak, så burde der være en meddelelse om et slettet indlæg, så jeg tror at det er sket i flytningen.
Hvis du ikke har tålmodighed til at vente, så skrive det igen.
Klawz
11-03-2004, 08:42 AM
Vi mistede en række indlæg, da vi flyttede server...
Vores teknik siger (påstår;-)) at de på et tidspunkt får genskabt alle indlæg, så måske dukker det op igen.
Hvis det rent faktisk er slettet af en redak, så burde der være en meddelelse om et slettet indlæg, så jeg tror at det er sket i flytningen.
Hvis du ikke har tålmodighed til at vente, så skrive det igen. Du er meget velkommen til at brokke dig!
ChristianKjær
11-18-2004, 06:34 PM
Jeg synes bare jeg havde skrevet sådant et godt indlæg (i en 100% stueren tone), endda hvor jeg prøvede så vidt muligt at se tingene fra jeres side, og så glædede jeg mig til at høre hvordan i ville forsvare jer...
Så blev jeg ret skuffet (læs: Sur) da jeg opdagede at det bare var væk - og der havde jeg lige læst et andet indlæg her på siden om hvordan I bare slettede alt det der ikke lige faldt i jeres smag... Beklager min hidsighed!
Men så må jeg vel ha' lov til at kalde jer for en bunke liderlige røvbananer....?
komas
11-18-2004, 06:39 PM
Men så må jeg vel ha' lov til at kalde jer for en bunke liderlige røvbananer....?
hvad med lige at styre dig lidt?? :x
Du har vel frihed til at skrive hvad du vil.
Jeg tror nærmere der er tale om at dit indlæg er gået tabt under backuptagningen fra deres gamle server.
Er du interesseret i en nærmere forklaring om hvordan dette kan være sket skal jeg med glæde forklare det. Ellers vil jeg ikke spille min tid med det.
Jeg ville gerne se sådan én!
komas
12-26-2004, 09:25 PM
Jeg ville gerne se sådan én!
du kommer bare forbi en af dagene... :lol:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.