Se fuld version : Går APG udelukkende efter "de store fisk" ?
s0ren^
11-01-2004, 08:32 PM
Hej..
Hvis man får et par år siden var "en smule" aktiv som fildeler, men man inden for det sidste halve års tid "kun" har hentet/delt 10-20 mp3-filer - er chancen for at blive taget så ikke kun minimalt lille? Eller kan APG stadig godt finde på at straffe én, for nogle op til 2 år gamle filer, selvom "forbruget" er minimalt nu :?:
Smiley_Carpe_Diem
11-01-2004, 08:42 PM
jeg tror desværre de er rimelig ligeglad med hvor meget du henter/deler nu, det er trods alt hvad man HAR delt man bliver dusted for. Men chancen for at du måske bliver taget i en ny "razzia" er meget lille ja, men igen, kommer helt an på hvor meget du har delt og om du har været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt
komas
11-01-2004, 09:37 PM
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=669
HereticMind
11-09-2004, 12:42 AM
I mine øjne fatter APG intet af hvem der er "de store fisk" inden for filedeling, måske gælder dette også en del fildelere... :)
APG mener jo åbenbart at en stor fisk bare er en som har en masse crap liggende også sharer det for at kunne hente mere (dc++ folk), mens vi som mere eller mindre står ved siden af og har ondt af disse, i vores øjne, meget meget små fisk.
p2p folk er bare APG's syndebuk og indtjeningskilde for talentløse og ideforladte (gælder for langt størstedelen af dem de repræsentere hvis i spørg mig) kunstere af forskelig slags...
Så ja i bund og grund er du desværre også med dine ca 10stks mp3s en stor fisk, som de sikkert gerne så betale for kvantitet istedet for den kvalitet deres "kunder" ikke har... :(
Bør nok nævne at jeg ikk er en del af denne fildeling på den måde som de fleste herinde bruger (p2p) så ved ikk om jeg har ødelagt nogens ego eller humør (i så fald undskyld :) ). men synes sq det er synd for dem som er blevet busted også endda anklaget for at være store fisk.. Ønsker jer alt held og lykke mod APG
PS, måske ikk så smart at skrive klokken næsten lort om natten, men kunne ikk la' vær... :)
j0ppeman
11-09-2004, 10:16 AM
Det er jo rigtigt det Heretic siger.
Det at APG fanger folk der deler lidt på p2p hubs svarer jo til at de fanger butikstyve i stedet for at gå efter mafian der organiserer det hele i baggrunden. Groft sagt :)
De rigtige "skurke" (og når jeg siger skurke mener jeg helte) er folkene på scenen. Dem der udgiver DVD-r's 1 måned inden de kommer i butikkerne, dem der ripper 50cents nye album 3 måneder inden det kommer i butikkerne i usa. Hvis nogen skulle bustes så var det dem! (GUD FORBYDE DET! :))
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.