Se fuld version : GTA: San Andreas
Strik3r
11-01-2004, 06:58 PM
Hejsa :D
Ville bare høre om man kan downloade gta:sa til pc evt. en konverteret udgave eller køre det med en ps2 emulator?? kan bare ikke vente et ½ år..
Hydromann
11-01-2004, 08:26 PM
Det er nok lidt usandsynligt... Da den værken er kommet til nogle konsoler eller til Pc så nej det kan du ikke... :o
Unknown
11-01-2004, 08:54 PM
Det er nok lidt usandsynligt... Da den værken er kommet til nogle konsoler eller til Pc så nej det kan du ikke... :o
det passer vist ikke helt! for jeg har set at den ligger på piratebay.org
der findes ik nogen ps2 emulator som vil give dig samme spilglæde som en pc udgave... vent til den kommer til pc...
Arrow
11-04-2004, 09:46 AM
der findes ik nogen ps2 emulator som vil give dig samme spilglæde som en ps udgave... vent til den kommer til pc...
Eller Xbox... :wink:
Hydromann
11-04-2004, 05:04 PM
det passer vist ikke helt! for jeg har set at den ligger på piratebay.org
Er du sikker på at den ikke er Fake?
http://www.ebgames.dk/?showproduct=875466
det er ude i DK... mon ik den kan være ægte?
IWillRipYou
11-06-2004, 11:17 AM
Der har været indbrud hos Rockstar, og spillet blev stjåler, det kom derfor ud på bla Kazaa, Emule og BearShare før det kom i butikkerne. Det ligger som PS2 spil, så hvis du ved hvordan man bruger ps2-spil til pcen skulle det virke....
:p
Spanks
11-14-2004, 09:06 PM
Der har været indbrud hos Rockstar, og spillet blev stjåler, det kom derfor ud på bla Kazaa, Emule og BearShare før det kom i butikkerne. Det ligger som PS2 spil, så hvis du ved hvordan man bruger ps2-spil til pcen skulle det virke....
Det er rigtig PARANOiD releasede en kopi lige knap en uge før det kom på gaden.
Se evt. nfo'en her: http://www.nforce.nl/index.php?m=nfo&id=77819
Ikke fordi jeg tvivler på noget af det du har skrevet! Men jeg tror nu mere at det var en ansat/en der havde noget med spillet at gøre. Det rippede det og lagde det ud. Og ikke en der fik fat i det via. et indbrud :)
@zub Jo det er den ægte vare til PS2 jeg har den selv, fedt spil!
komas
11-14-2004, 09:15 PM
Det er rigtig PARANOiD releasede en kopi lige knap en uge før det kom på gaden.
Se evt. nfo'en her: http://www.nforce.nl/index.php?m=nfo&id=77819
Ikke fordi jeg tvivler på noget af det du har skrevet! Men jeg tror nu mere at det var en ansat/en der havde noget med spillet at gøre. Det rippede det og lagde det ud. Og ikke en der fik fat i det via. et indbrud :)
@zub Jo det er den ægte vare til PS2 jeg har den selv, fedt spil!
enig... det plejer at være en eller anden intern medarbejder der lige får smidt den af et eller andet sted.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.