Se fuld version : hvem er det her
bartdk
11-01-2004, 03:19 PM
Hejsa brugeren her geaiez HVEM er det, er det apg eller en andet der gerne vil mine delte filer
FakeNick
11-01-2004, 04:43 PM
nok bare en eller anden, som vil prøve om du sharede noget godt... :P
Bonux
11-01-2004, 06:45 PM
Hejsa brugeren her geaiez HVEM er det, er det apg eller en andet der gerne vil mine delte filer
jeg syntes at de spørgsmål er ret forvirende. Hedder brugeren geaiez.. Og sker der mange gange i løbet af kort tid. Hvis ikke, så glem det. Hvis det er, så glem det. Så længe du skjuler dine shared files. :wink:
Et stort antal brugere har reporteret, at de får mange forespørgsler om en liste over deres delte filer. Dette sker på grund af MLDonkey klienter, der er indstillet til automatisk at forespørge efter lister af delte filer hos brugere. Ofte vil foresprøgslerne være fra brugeren "geaiez", som er standard navnet for MLDonkey klienter, ligesom "http://emule-project.net" er det for eMule klienter. Andre navne kan også forekomme, men du skal bare sikre dig at du har indstillet eMule til, at ingen må se dine delte filer i eMules Indstillinger -> Filer -> Se mine delte filer, hvilket også er standard indstillingen.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.