PDA

Se fuld version : Er der kun Per Overbeck ??

B@rney
10-31-2004, 01:16 PM
hej'sa Pirat Piraner(vi bider jo fra os).

Jeg tænkte på, er det kun Per Overbeck, som vi pirater har fundet os en "allieret" i, eller er der andre Advokater, som kan/vil hjælpe os. Kan da sige ud fra min situation at det ville ski da være najs, hvis der lå en i det jydske, der er ligesom lidt langt over på "øen" herfra, og Økonomisk skal man jo oxo spare, hvis nu APG fik skovlen under en ang. deres erstatnings krav :lol: , hvilket jeg nu ikke tror.... :wink:

Ps: leder efter et sted at smide mit brev Nr. 2 op, så folk kan se hvad der er skrevet... nogen med ide'er.. PB mig

PPs: Skal søge støtte ved digital retshjælp, kan dette først gøres når jeg har talt med Advokaten ??

Khain
10-31-2004, 10:14 PM
jeg har ikke fået spurgt dem, men i Odense vil jeg tro at både ALf Banke, Hans-Henrik Banke og Klaus Ewald vil hjælpe.

Klawz
11-01-2004, 08:52 AM
Vi kender kun til Per Overbeck, men der kan sagtens være flere "derude".

Hvis folk kender til advokater med viden om immaterielle rettigheder, så kom endeligt med forslag!

B@rney
11-01-2004, 10:04 AM
Vi kender kun til Per Overbeck, men der kan sagtens være flere "derude".

Hvis folk kender til advokater med viden om immaterielle rettigheder, så kom endeligt med forslag!

Ved at der ligger et advokat firma i skanderborg der er inde i It ret, og som gør meget i ophavsret og desligende, www.bender.dk men deres indstilling til fildelere er ikke kendt.
Hvis i kender andre, smid evt et link

Tobias
11-01-2004, 01:27 PM
Har talt med en af advokaterne hos www.Bender.dk, de har ingen problemmer med at være advokat for fildelere. Ham jeg talte med sagde at de havde prøvet det før. De forventer dog at man tager en lille snak med dem om økonomien (Fri process [ http://www.friproces.dk/ ], Evt. forsikring OSV.)

Kan ikke lige huske om jeg talte med Peter Lind Nielsen eller Per Mejer.

Mvh.
Tobias

B@rney
11-05-2004, 02:32 AM
Okay Tobias.

Det var s.. Guld værd, det er nemmerlig i "baghaven", så der er ikke ret langt, troede evt. de var lidt påpasselige med det, da jeg kan se ud fra deres kunder, at de representer nogen Tunge drenge inden for faget.

Nu afventer jeg lige hva de APG hoveder gør, tror ikke der sker det vilde før de andre sager er ved at være igang eller afsluttet....(håber jeg) :wink:

Tobias
11-10-2004, 07:11 PM
Hej, Her er et link til en advokat som jeg tror vil tage "PIRAT"-sager PIR1

http://www.itadvokaten.dk/

Mvh.
Tobias