PDA

Se fuld version : Player

Ghost
10-31-2004, 12:18 PM
Hjælp... Jeg har et par cd'er med copyprotection, som jeg sagtens kan rippe med IsoBuster, problemet er bare at da jeg satte cd'en i computeren accepterede at den intallerede Player på min computer, hvilket resultere i at der kommer nogle skrattelyde når jeg ripper.
Jeg har prøvet at rippe med IsoBuster på en anden computer uder Player, og der er ingen skrattelyde...

Mit spørgsmål er så hvordan fjerner ALT hvad Player har installeret på min computer??!

SuperNeo
10-31-2004, 10:17 PM
Formatere den ??

Nej, seriøst.. jeg ved det ikke :? Men vil også meget gerne vide det da jeg kender flere der er røget i "fælden" :!:

Aldrig installere noget den kommer op og forslår, hverken fra musik-cd'er eller DVD'er.

komas
10-31-2004, 10:39 PM
på den cd, der har installeret player, er der en fil der hedder: "uninstallplayer.exe" jeg ved ikke om den fjerner alt, men det er da et forsøg værd...

Ghost
11-01-2004, 11:13 AM
jeg har prøvet at afinstallere player, både fra mit dvd-drev og fra min brænder, og med forskellige cd'er, det virker absolut not... tror jeg skriver til dem der laver den der CopyContol...nogen der ved hvem jeg skal kontakte ???