Se fuld version : internet site hentning
hey jeg leder efter et program man kan bruge til at rippe internet sider med. altså et som henter hele siden ned så man fx kan bruge den selv om man ikke er på nettet.
på forhånd tak hilsen Mia
I internet explorer kan du trykke "filer, gem som" og gemme siden på din computer.
Eller er det ikke det du leder efter?
nej det var ikke líge det jeg mente, det er et så man henter hele sitet. altså det hele, under mapper, billeder, hele dynen.
Så skal du bruge et program der hedder Black widow fra softbytelabs. Det koster 40$, men du kan hendte en 30 dages full trial version her:
http://www.softbytelabs.com/Downloads/BlackWidow%20Setup.exe
Jeg tror det er det du leder efter.
Det er også godt til at downloade en hel billedeserie, istedet for at klikke på et lille billede, og trykke gem 20 gange
hey jeg leder efter et program man kan bruge til at rippe internet sider med. altså et som henter hele siden ned så man fx kan bruge den selv om man ikke er på nettet.
på forhånd tak hilsen Mia
Nu er det vel ikke fordi du vil roppe dem og så bruge det til din egen hjemmeside?
nej tak du, jeg tror jeg kender en del flere koder til det shit end de fleste. så jeg har ikke rigtigt noget at bruge deres sider til. :roll:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.