Se fuld version : Billigeste DVD-Medier? Hvor?
Det jeg gerne vil vide er hvor man kan få de billigste dvd-medier?!
Om det er fra et andet sted i europa end danmark er jeg lige glad med! bare de er billige og at man kan betale med visa på siden.
post jeres links her eller send dem til min mail. csamby@gmail.com
thx.
ZuCkZ
10-30-2004, 03:51 PM
her: http://www.nierle10.com/s01.php?cur=eur&sp=de&ag=1
tysk side, som er storleverandør til en masse skandinaviere. Totalt billigt sted. Det står oven i købet på dansk!
Ok thx m8, det er sku da ret ok billigt der inde, man skal dog betale det i euro, da deres euro kurs der inde er på 7.7 og den der er sådan "out in the open" er på 7.4 men ellers er det sku da et mega fedt sted det der inde.
ZuCkZ
10-30-2004, 04:45 PM
Ok thx m8, det er sku da ret ok billigt der inde, man skal dog betale det i euro, da deres euro kurs der inde er på 7.7 og den der er sådan "out in the open" er på 7.4 men ellers er det sku da et mega fedt sted det der inde.
ja det kan vist bedst betale sig at betale med euro...
Jowls
10-30-2004, 04:54 PM
Det kommer vi alligevel sikkert også snart til at betale med herhjemme. Det vil også få APG's afpresnings-breve til at lyde mindre dramatiske. F.eks:
".. betal OMGÅENDE 517.739,85 kr. din lede piratsnude, ellers blir jeg sgu sur!"
... lyder da mere dramatisk end....
".. betal OMGÅENDE 69657.97 EURO din lede piratsnude, ellers blir jeg sgu sur!"
Der ligger en stærk psykologisk effekt i selve tallets størrelse. Godt man ikke er pirat i Italien.... :wink:
ZuCkZ
10-30-2004, 05:01 PM
Det kommer vi alligevel sikkert også snart til at betale med herhjemme. Det vil også få APG's afpresnings-breve til at lyde mindre dramatiske. F.eks:
".. betal OMGÅENDE 517.739,85 kr. din lede piratsnude, ellers blir jeg sgu sur!"
... lyder da mere dramatisk end....
".. betal OMGÅENDE 69657.97 EURO din lede piratsnude, ellers blir jeg sgu sur!"
Der ligger en stærk psykologisk effekt i selve tallets størrelse. Godt man ikke er pirat i Italien.... :wink:
i Italien bruger de Euro....
ZuCkZ
10-30-2004, 06:05 PM
tjek lige den her også: http://www.azomedia.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=190
100DVD-r til 235kr.
SuperNeo
10-30-2004, 10:16 PM
Det jeg gerne vil vide er hvor man kan få de billigste dvd-medier?!
Om det er fra et andet sted i europa end danmark er jeg lige glad med! bare de er billige og at man kan betale med visa på siden.
post jeres links her eller send dem til min mail. csamby@gmail.com
thx.
www.wesellcd.com = På Dansk og har billige kvalitets-skiver :D
Er ikke sikker på man kan betale med Visa, men man kan betale pr.efterkrav !
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.