Se fuld version : angående apg.
KlAdc__
10-29-2004, 04:48 PM
kan jeg på nogen måde vide at apg overvæger mig...og kan jeg stoppe dem i det.... :cry:
Christian
10-29-2004, 04:57 PM
kan jeg på nogen måde vide at apg overvæger mig...og kan jeg stoppe dem i det.... :cry:
For at sige det kort: Nej, desværre. :?
Der findes ingen fuldkommen metode til at vide om de er efter en, men på den anden side hvis du ikke downloader ulovligt materiale, eller deler disse med andre personer, kan du føle dig sikker.
Jowls
10-29-2004, 05:04 PM
Desværre er der ikke nogen 100% sikker APG-detektor på markedet. Det bedste forsvar er at vide så meget som muligt om hvordan jura-terroristerne arbejder (f.eks. via erfaringsudveksling her i Piratgruppens fora), og så ellers udvise almindelig sund fornuft, når du deler filer.
Og så i øvrigt huske på, at i forhold til hvor mange filer der faktisk deles på internettet, så er den reelle fare for at blive busted meget lille, hvis man deler i et rimeligt omfang på low-risk systemer (dem hvor andre ikke kan få en oversigt over alle de filer, du har). Dette er naturligvis ikke det budskab som APG prøver at udbrede i medierne....
KlAdc__
10-29-2004, 06:03 PM
Vilken nogle systemer er lowrisk.....??.... :D
Christian
10-29-2004, 06:14 PM
Vilken nogle systemer er lowrisk.....??.... :D
Det spørgsmål er blevet stillet en milliard gange, så prøv at finde de andre topics omkring det.
Camilo
10-30-2004, 03:02 PM
Eller læs guiden: "undgå APG"
Camilo
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.