PDA

Se fuld version : Studieskiven- Thomson.

droolcup
10-28-2004, 07:15 PM
Som det for kendere muligvis fremgår af emnet, så studerer jeg jura. I den forbindelse købte jeg til studiestart sidste år studieskiven fra Thomson, der indeholder en masse domme fra UfR (Ugeskrift for retsvæsen). Problemet er, at denne studieskive indeholder en licens, der udløber efter et år...dette er altså sket nu. Jeg orker virkelig ikke, at investere i en ny licens- det er sgu dyrt med alle de bøger! Jeg ved, at der må være en måde at "omgå" licensen på. Den må jo have et udgangspunkt for registrering af påbegyndelses- og udløbsdatoen. Spørgsmålet er så, hvordan jeg ændrer dette udgangspunkt...Jeg har stillet tiden tilbage både i BIOS og i windows, men uden at "problemet" er løst. Jeg vender mig nu til jer- pirater- for at få hjælp. Der må være en løsning!!!
På forhånd tusind tak!

The Galloping Goose
10-28-2004, 07:32 PM
hmmmm .... Jeg går udfra at du har installeret et program fra "skiven". Det nemeste er at afinstallere programmet og evt køre programmet regcleaner for at fjerne evt "spor" fra windows databasen, på denne måde vil programmet tro det er nyinstalleret og kan bruges et år mere :).

RegCleaner er (eller i det mindste var) et frit program og kan hentes her

http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm

droolcup
10-28-2004, 09:55 PM
Mange tak for hjælpen. Jeg vil prøve at køre programmet nu. Jeg sværger; du har sparet MANGE penge for en masse studerende ved det juridiske fakultet, hvis det virker.

droolcup
10-28-2004, 11:10 PM
Det virkede selvfølgelig. Mange tak- der sparede jeg lige 300 kr. * 4=1200 kr. : )

THX man!

The Galloping Goose
10-29-2004, 03:56 PM
Du er velkommen :D