PDA

Se fuld version : brev

johnzaar
10-27-2004, 10:01 PM
Hej med jer så er der nyt Schlütter skriver i dag følgene brev til mig
> Pirartkopiering via Direct connect
>
> Jeg ser ikke at have modtaget svar på mit brev af 7.oktober 2004.
>
> Sofræmt jeg ikke hører fra dem inden 10 dage fra dd. vil jeg se mig
> nødsaget til at udtage stævning mod dem hvilket kun vil medføre yderlige
> omkostninger for dem for god ordensskyld vedlægges kopi af mit
> tidligere brev
>
> med venlig hilsen
> Torben Steffensen
> for Claus Rolsted
>
>
> Hvad gør jeg de vil tilsyneladene gøre stævning uden retssag ????

Christian
10-27-2004, 10:12 PM
Har du taget kontakt til en advokat endnu? Ellers se denne sektion på hjemmesiden:

APG er efter mig - hvad gør jeg ? (http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=78)

MaXy
10-27-2004, 10:30 PM
Det var ikke så godt, hvis du skal i retten håber jeg virkelig du vinder.

Vi må kæmpe for friheden!

held og lykke herfra...

The Galloping Goose
10-28-2004, 05:14 PM
Held & Lykke

Noli nothis permittere te terere. (latin)

Don’t let the bastards get you down. (engelsk)

Jowls
10-28-2004, 06:08 PM
....ikke hører fra dem inden 10 dage fra dd. vil jeg se mig nødsaget til at udtage stævning mod dem hvilket kun vil medføre yderlige omkostninger for dem.

Hvad gør jeg de vil tilsyneladene gøre stævning uden retssag ????

En ting er, hvad de skriver - noget andet er, hvad de gør. Det drejer sig jo for dem om at få dig til at gå i panik, så du skriver under og beder om nåde. Det vil være langt det billigste og nemmeste for APG. Så du kan være sikker på at de vil gøre deres bedste for at holde presset ved lige, og breve med tidsfrister og trusler er jo en god måde at gøre det på.

Hvis jeg var dig, så ville jeg straks skrive til den advokat som Piratgruppen anbefaler og bede om råd. Eftersom han allerede fører en del af de øvrige sager, så har han det store overblik og erfaringen til at råde dig på bedste måde.

Christian
10-28-2004, 06:17 PM
....ikke hører fra dem inden 10 dage fra dd. vil jeg se mig nødsaget til at udtage stævning mod dem hvilket kun vil medføre yderlige omkostninger for dem.

Hvad gør jeg de vil tilsyneladene gøre stævning uden retssag ????

En ting er, hvad de skriver - noget andet er, hvad de gør. Det drejer sig jo for dem om at få dig til at gå i panik, så du skriver under og beder om nåde. Det vil være langt det billigste og nemmeste for APG. Så du kan være sikker på at de vil gøre deres bedste for at holde presset ved lige, og breve med tidsfrister og trusler er jo en god måde at gøre det på.

Hvis jeg var dig, så ville jeg straks skrive til den advokat som Piratgruppen anbefaler og bede om råd. Eftersom han allerede fører en del af de øvrige sager, så har han det store overblik og erfaringen til at råde dig på bedste måde.

Per Overbeck
Hovedvagtgade 6, 4. sal
1103 Kbh K
tlf: 33 11 36 36

johnzaar
10-30-2004, 02:09 AM
hej med jer jeg vil prøve at kontakte ham mandag men jeg har heller ingen penge til noget somhelst så aner ikke hvad jeg kan jeg er ikke så kolg da jeg er psykisk syg hvilket gør det hele meget værre detsværre

Klawz
10-30-2004, 01:08 PM
Hvis du er i det sociale system, så synes jeg at du skal tale med din sagsbehandler om at de støtter dig i denne sag.

Forklar sagsbehandleren, at du ikke har gjort noget, og at det må være en misforståelse.

Held og lykke.

FakeNick
10-31-2004, 03:43 PM
Hvis du er i det sociale system, så synes jeg at du skal tale med din sagsbehandler om at de støtter dig i denne sag.

Forklar sagsbehandleren, at du ikke har gjort noget, og at det må være en misforståelse.

Held og lykke.

HVAD??

du står altså og opfordre ham til at lyve?? Tror altså ikke det er det smarteste at gøre

Synes heller du skulle få din sagsbehandler til at tage kontakt til en advokat!

jeg er ikke så kolg da jeg er psykisk syg hvilket gør det hele meget værre detsværre

Uden at vide noget som helst om det, vil jeg sige, at du står meget bedre i en eventuelt retsag, hvis du er psykisk syg...

men kunne godt tænke mig at høre en ekspert udtagelser til dette..

Klawz
10-31-2004, 03:55 PM
Jeg opfordrer bestemt ikke nogen til at lyve! Måske skal du overveje om du ikke forudindtaget over hvad fildeling betyder...

Hvorfor tror du at johnzaar skulle have begået noget ulovligt?