PDA

Se fuld version : Hvorfor svarer i ikke?

Shi-n0-bi
10-27-2004, 04:02 PM
Hej! Jeg ville edenlit bare lige hører hvorfor næsten igen svarer på de mails som jeg sender medlemmer af Piratgruppen? Skal det skrives på forummet før i gider lytte?

Anyhoo... her er så lidt:

Jeg synes det er et fedt site med masser af gode "How To's" og et rigtig godt forum.

Desværrer synes jeg det er lidt for få nyheder der dukker op, og dem som i så skriver om a ikke altid direkte relevans for pirat miljøet.

Så jeg ville hører om jeg kan blve nyhedsskribent? Jeg er en HTX elev fra Århus og synes selv jeg er up-to-date... jeg har alle rede skrevet en prøve artikkel hvis i vil se den?

Anyhoo... keep up the good work!

Elmegaard
10-27-2004, 04:10 PM
Det kunne jo være at de har travlt. Ellers skriv en PM til en admin/redaktør.

Nu er det ikke for at flame/nedgøre eller noget i den stil. Men, hvis du skal skrive artikler for Piratgruppen, skulle du nok kigge dit topic igennem for stavefejl. Det er trods alt ikke god reklame at fylde et "jeg vil gerne skrive artikler"-topic med stavefejl. Men som sagt, det var ikke for at nedgøre dig, bare et godt råd.

Shi-n0-bi
10-27-2004, 04:45 PM
Yep... fuck det :D Jeg gidder ikke kigge min mails og forum indlæg igennem for stavefejl, men selvfølgelig er er igen stave fejl i mine artikler :)

Elmegaard
10-27-2004, 05:11 PM
Yep... fuck det :D Jeg gidder ikke kigge min mails og forum indlæg igennem for stavefejl, men selvfølgelig er er igen stave fejl i mine artikler :)

Jeg mente bare, at hvis du droppede dine "..." hele tiden, og lige kiggede dine indlæg igennem for de værste fejl, ville du virke mere seriøs.

Jeg mener faktisk, at alle burde kigge deres indlæg igennem for stavefejl, så man om ikke andet får de værste med. Nogle gange, er det utrolig svært at læse hvad folk skriver, fordi de ikke lige gider rette det igennem.

Shi-n0-bi
10-27-2004, 06:40 PM
Det er ski ik altid jg har tid til at kigge det igennem. Jeg gider ski ik at sidde ogs krive det i Word med stavekontrol og læse det igennem. Når jeg har skrevet hvad eg vil så er jeg færdig. Forum er lige som at tale... ikke så seriøst. Man taler jo heller ikke 100% rigs dansk til sine venner?
Men jo jeg ved hvad du mener... og jo jeg skal nok lge søger for at kig det hurtigt igennem.

Men hvad er der galt med disse ""???

Elmegaard
10-27-2004, 08:03 PM
Det er ski ik altid jg har tid til at kigge det igennem. Jeg gider ski ik at sidde ogs krive det i Word med stavekontrol og læse det igennem. Når jeg har skrevet hvad eg vil så er jeg færdig. Forum er lige som at tale... ikke så seriøst. Man taler jo heller ikke 100% rigs dansk til sine venner?
Men jo jeg ved hvad du mener... og jo jeg skal nok lge søger for at kig det hurtigt igennem.

Men hvad er der galt med disse ""???

Jeg snakker ikke om, at du skal kigge det igennem med Words-stavekontrol. Jeg mener sætninger som denne:

ogs krive det i Word

lge søger

Hvor det mangler et bogstav. Det burde alle rent faktisk gøre.

Jeg mente disse tegn: ............. (punktum)

Det ser ikke seriøst ud, hvis man eks. skriver:

Tja, hahaha.............ja, og så var der..........

Det jeg mente.

Shi-n0-bi
10-27-2004, 08:53 PM
Fair nok. Det skal jeg nok kigge på hr. dNazk lærer :P :D Nej... jeg ved hvad du mener, men der mangler du ikke et bogstav, satte bare mellemrummet et andet sted :D

Når man trækker noget ud så... laver man 3 x dot.

Anyways... jeg er skide ligeglad med hvordan jeg staver. Pointen med dette indlæg var at finde ud af om piratgruppen har lyst til at have mig som skribent?

Elmegaard
10-27-2004, 09:38 PM
Fair nok. Det skal jeg nok kigge på hr. dNazk lærer :P :D Nej... jeg ved hvad du mener, men der mangler du ikke et bogstav, satte bare mellemrummet et andet sted :D

Når man trækker noget ud så... laver man 3 x dot.

Anyways... jeg er skide ligeglad med hvordan jeg staver. Pointen med dette indlæg var at finde ud af om piratgruppen har lyst til at have mig som skribent?

Og for at citere mig selv:

Nu er det ikke for at flame/nedgøre eller noget i den stil.

CassacK
11-06-2004, 06:28 PM
Jeg synes det er ok, at du gerne vil være skribent, men bare du oxo har det hele til det... Jeg mener fx. Du siger jo selv du har rimelig styr på det, men hvor meget er det, i forhold til dem, der allerede er igang. Det er ikke negativt ment, men jeg mener sq også, at ha styr på det, men derfor har jeg ikke svaret på alt... Og det ville sq være ergeligt, at gi´et forkert svar, eller skrive noget "shit".

Men håber da det lykkes for dig :)

CassacK

Infant Prodigy
11-06-2004, 06:43 PM
HEY Shinobi!

Har skam set dine mails og læst din artikel, jeg synes den var ganske udemærket. Jeg har sendt den videre til dem der sidder på nyheds-sektionen. Jeg har også smidt dine MSN & AOL-logoer online idag. Det er altså ikke fordi vi ikke vil svare på dine mails, men vi har altså også arbejde, studier, kærester, boligmangel, sygdom, ferie og meget andet - derfor bliver mails nogen gange skubbet ned bag i køen. Jeg beklager at jeg ikke har fået svaret på din mail endnu, jeg gør det med det samme.

Christian
11-06-2004, 06:48 PM
Hov, du glemte eksamer (I mit tilfælde) :roll: