PDA

Se fuld version : En god kalender til computeren?

aL
10-27-2004, 03:08 PM
SOm overskriften siger, så leder jeg efter en god kalender til min computer. Det er bare til at skrive mine forelæsninger, lektier, aftaler osv ind på..

ZuCkZ
10-27-2004, 03:21 PM
du kan f.eks. bruge outlook.

Jowls
10-27-2004, 04:21 PM
Ellers kan jeg anbefale en Palm. Jeg har haft en i flere år nu og fatter ikke hvordan jeg nogensinde har kunnet klare mig uden min lille lommehjerne.

Formentlig ville jeg glemme at trække vejret og falde død om - eller glemme at gå på toilettet og eksplodere med et brag efter et par uger... :wink:

Bobo
10-28-2004, 11:14 AM
Støtter Palm-projektet :)

Har selv en og har haft meget glæde af den. Har ikke lige haft brug for den i lang tid, men det kommer nok igen.

Ellers ved jeg at StoneSoft har lavet en nydelig lille kalender til Windows - hvis det altså skal være en software kalender :)

MaXy
10-28-2004, 12:14 PM
Jeg har selv en pocket pc (PDA, Palm, lommecomputer) og man kan næsten ikke leve uden :)

Jeg købte en Acer n10, tror du kan få den for lidt over 1000 kr idag, den har alt hvad man kunne ønske sig, (også mp3 afspiller :wink:)

BamseMusen
11-09-2004, 02:53 PM
Hvad er der galt med Mozilla ? :)

www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird.html

Athas
11-09-2004, 02:55 PM
Sunbird er "okay," men lever slet ikke op til de andre Mozilla-produkters standard. Det er ret primitivt og minimalistisk.

BamseMusen
11-09-2004, 06:14 PM
Sunbird er "okay," men lever slet ikke op til de andre Mozilla-produkters standard. Det er ret primitivt og minimalistisk.

Muligvis ikke - men for det første er det jo også stadig på beta-version, og for det andet, lød det ikke til at kravene var de vilde.

Som overskriften siger, så leder jeg efter en god kalender til min computer. Det er bare til at skrive mine forelæsninger, lektier, aftaler osv ind på..

Men giver dig da ret, ikke halvt på højde med fx Firefox :)