PDA

Se fuld version : Resume på Bittorrent

Spelasuak
10-27-2004, 12:15 PM
Hey , jeg er total newbie med bittorrent....
Jeg kan ikke finde ud at at resume et DL..
Er der nogen der vil hjælpe mig ??

På forhånd tak :D

Scalpel
10-27-2004, 12:39 PM
BT er forholdsvist let at gå til, du downloader en klient, herunder kan man downloade den originale BT client eller en af de mange andre. Jeg bruger torrentstorm (søg på google og find if ya want) ellers så søg på BT client eller bittorrent client så skulle du gerne få en del valgmuligheder.

Når du så har hentet din vidunderlige klient og sat den til at den har rettighed over dine torrent filer, bruger du en af de mange sider der bliver linket til i diverse tråde herinde og downloader filen som når den bliver åbnet i din client begynder at hente filen for dig.

Bruger det selv meget til ulicenseret anime sååå good luck ;)

Spelasuak
10-27-2004, 12:59 PM
jamen jeg kan godt finde ud af at få den til at hente filer, fra en af tracker siderne, men det er hvis jeg lukker ned for et download, så vil jeg jo gerne kunne starte op fra der jeg slap....

Scalpel
10-28-2004, 11:51 AM
såfremt du bruger en af de clients der ikke husker hvilke torrents du har brugt.

Henter du torrenten igen og henviser til at filen skal ligge samme sted som den ufuldstændige fil hvorefter den scanner den ufuldstændige og fortsætter hvor den slap.

;) go get em boy

Spelasuak
10-28-2004, 03:41 PM
ok , tak for det ....