PDA

Se fuld version : ps2 emulator

Unknown
10-26-2004, 01:47 AM
hej
er der nogle der hved om der findes en ps2 emulator der virker har prøvet nogle men uden held
har bla. prøvet den her
http://www.pcsx2.net/downloads.php :?

DJ FACE
11-05-2004, 11:13 AM
Nej der findes ikke nogen form for konsolemulatorer overhovedet. Der er muligvis en bame cube emulator på vej til PC, men den findes stadig kun på beta stadie.

Gnaslguf
11-24-2004, 06:15 PM
Nej der findes ikke nogen form for konsolemulatorer overhovedet.

Det er jo løgn!!? :o
Der findes da forskellige emulatorer..
Har selv med held benyttet PS og Gameboy (Normal, Color og Advance) emulators..
Før det kommer til at virke kræver det, at du skaffer dig bios... Og dette må ikke (men kan måske?)downloades på nettet.
PS2 emulatoren kunne jeg ligesom dig ikke få til at virke...

aL
11-25-2004, 04:26 PM

Før det kommer til at virke kræver det, at du skaffer dig bios... Og dette må ikke (men kan måske?)downloades på nettet.

Helt løgn er det nu ikke! Der er langt fra gameboy og PS1 til xbox, PS2 og gamecube! Og der er (så vidt jeg ved) ikke emulatorer til de sidstnævnte der fungerer stabilt og kan spille alle spil.. De virker vist kun med demoer..
Hvis der er nogen der har emulatorer til xbox, PS2 eller gamecube, må de gerne lige poste lidt info her!

komas
11-25-2004, 04:47 PM

Helt løgn er det nu ikke! Der er langt fra gameboy og PS1 til xbox, PS2 og gamecube! Og der er (så vidt jeg ved) ikke emulatorer til de sidstnævnte der fungerer stabilt og kan spille alle spil.. De virker vist kun med demoer..
Hvis der er nogen der har emulatorer til xbox, PS2 eller gamecube, må de gerne lige poste lidt info her!

det er det jo så et eller andet sted alligevel, da du siger at der overhovedet ikke findes nogen form for konsolemulator.

MaXy
11-25-2004, 04:49 PM
Jeg mener jeg har set en xbox, og ps2 emulator på DC++ engang. Jeg spiller selv zelda 64 på computer heletiden :)

DJ FACE
11-25-2004, 07:03 PM
Ok så får i jeres vilje. Der findes selvfølgelig nogle konsol emulatorer. Kan også nævne NES og SNES, når vi nu er igang. Det jeg mente var at der overhovedet ikke findes nogen emulatorer af aktuelle konsoller. Der mener jeg ps2, xbox og GC. Så vil noget kværulanter sikkert sige at GameBoy også er en aktuel konsol, men i ved nok hvad jeg mener. I dags konsoller er som sagt xbox, ps2 og GC. Og dem findes der ikke nogen emulatorer af!!!

Gnaslguf
11-25-2004, 07:14 PM
Okay, nu forstår jeg hva' du mener :P..
Men som du også nævner findes der nogle beta-versioner og demoer af aktuelle emulatorer.. Tror godt man kan få det til at virke hvis man gider :)

zpitz
01-02-2005, 10:48 PM
Der fines PT. ingen PS2 emulatorer der virker som den skal...! Dette skyldes at Sony og Spilproducenterne har holdt kodningen af spillene tæt ind til kroppen så de ikke blev kopieret af konkurenterne. Oveni det kommer at kodningen er meget vanskelig :wink:

cania2010
12-31-2007, 02:43 AM
Her kan man se at der findes en emulator til PS 2

som virker....

dette link viser også hvordan og hvorledes det virker...

http://www.youtube.com/watch?v=eqXp65lW-SE

Harmster
12-31-2007, 05:29 PM
Ok så får i jeres vilje. Der findes selvfølgelig nogle konsol emulatorer. Kan også nævne NES og SNES, når vi nu er igang. Det jeg mente var at der overhovedet ikke findes nogen emulatorer af aktuelle konsoller. Der mener jeg ps2, xbox og GC. Så vil noget kværulanter sikkert sige at GameBoy også er en aktuel konsol, men i ved nok hvad jeg mener. I dags konsoller er som sagt xbox, ps2 og GC. Og dem findes der ikke nogen emulatorer af!!!

der findes faktisk emuer til alle 3 konsoler, faktisk et par stykker til værd. og gamecube og playstation 2 emuerne er fakstisk ved at være helt brugbare, men xbox emuen kan kun spille halo 1. hvorimod at jeg ved at pcsx2 kan spille byde kingdom hearts 2 og metal gear solid 3, og sikkert også flere. samtidig er gamecube emuen dolphin kommet så langt at super smash bross melee ihvertfald kan spilles der på, og en hel del andre køre nogenlunde. emuerne er selvfølgelig langt fra perfekte, men ikke engang ps1 og n64 emuerne kan køre alle spil. men emuer af de 3 konsoler eksistere ganske glimenrende, og udviklingen af dem går faktisk rimeligt stærkt. så hvis man gider at side og rode lidt med det, kan man faktisk få gange godt udbytte ud af dem. denne her side er hurtig til at blive opdateret, når der kommer nye releases og emuer.

http://www.ngemu.com/

TFK09
01-02-2008, 12:07 AM
bruger NO$GBA, til at spille mine pokemon spil ..

det såååååeh naaaaaajs :)

philippeb
01-18-2008, 02:32 AM
Mmh. Pcsx2 virker fint,
Der er bare RIGTIG RIGTIG mange spil der ikke virker dertil pga. den stadig er under udvikling.
Nummer 2 er at den kræver mindst en 2.5 prosessore andbefalet en dualcore for bare at kunne køre lidt ..

Brugte selv pcsx2 og fik den til at virke efter mange forsøg,
Problemet er bare min cpu kun er 2.2 :S .. det tog den cirka 3 min at loade ps2 menuen :S !

Men den virker fint :) ..
Jeg kan måske hjælpe dig med at få din til at virke hvis jeg lige kan finde min disk med filerne på,

al_lanra
01-18-2008, 09:31 AM
Nu er det jo også en ret gammel tråd.... :smile: så udviklingen har været der

philippeb
01-21-2008, 03:43 AM
Ved det, prøver bare at hjælpe på ubesvarede spg.
Gidder ikke læse det hele :P

Unknown
01-24-2008, 10:37 PM
okay det er så ligemeget nu, har fået en ps3 der kan afspille ps2 spil, så har ikke behov for en emulater mere:-)......