PDA

Se fuld version : Panda Antivirus

Jurij
10-25-2004, 08:30 PM
Panda Antivirus

Jeg har installeret dette program, fordi jeg synes det er den bedste og nemmeste antivirus at skaffe. Men det Username&Password jeg har er ved at undløbe!

Er der nogen der har et forslag til en bedre antivirus eller et nyt Username&Password? 8)

P.S.: Har prøvet mange gratis antiviruser, men de er meget dårlige.

chicken
11-28-2004, 02:24 AM
Jeg har selv Panda Platinum Internet Security og har også haft mindre pakker fra Panda,,, kan ikke selv anbefale andet da jeg ikke har fundet noget bedre end panda...

Det med usernavn og pass,,, jag har en betalt licens for 3 år...

Har haft downloded ALLE de koder jeg kunne finde til Panda Platinum Internet Security men INGEN har virket...
Grunden kan være (hva jeg ved) at man først får en kode hvor man køber programmet,,, der efter sender man en mail og modtager der efter en mail med username og pass... som man skriver ind i programmet...

Tror det er godt som umuligt næsten at finde noget der virker på nettet...

Ellers kan du jo bare gå ind på www.antivirus.dk og downlode det,,, og så fjerne reg-filen fra regisrtrerings databasen hver 14 dag og geninstallere programmet...

z33k
11-28-2004, 12:37 PM
Jeg bruger Panda Platinum AntiVirus, og der har jeg kun fundet én gyldig serial.

Jurij
11-28-2004, 08:03 PM
Jeg bruger Panda Platinum AntiVirus, og der har jeg kun fundet én gyldig serial.

Det er da nettop derfor jeg ikke bruger Panda mere, det var for besværligt at finde serial hver gang jeg skulle installere det.

Men Kaspersky er nemt!

nimarq
11-29-2004, 12:20 PM
Jeg bruger selv AVG fra Grisoft. kan ikke huske url

z33k
11-29-2004, 02:46 PM

www.grisoft.com

nimarq
11-30-2004, 09:28 AM

www.grisoft.com

Mente det nok men havde travlt. Det eneste der er at du skal have tilsendt en gratis key til din mail adresse.

tek
11-30-2004, 04:00 PM
Mente det nok men havde travlt. Det eneste der er at du skal have tilsendt en gratis key til din mail adresse.

Lige et tip til internetsteder, som vil have en email adresse: Jeg kan klart anbefale www.sneakemail.com her opretter man midlertidige adresser, som man kan dele en ud af til hver. Når man begynder at modtage spam sletter man bare adressen. Det er gratis med mulighed for at opgradere til 2 USD/mdr (billigt med den nuværende dollarkurs), og emails bliver forwardet direkte til din normale inbox, med mulighed for at svare, uden at modtageren kan se din rigtige adresse.

//michael