PDA

Se fuld version : Firewall Som stopper APG

Mummi_M
10-25-2004, 12:11 PM
Et Lille forslag til at apg ikke kan komme ind på din computer....
Download programmet Peer Guardian....

Hylle
10-25-2004, 03:16 PM
APG er ikke bare en specifik range, de er mange personer, så det er svært, der er en anden tråd hvor der bliver diskuteret om man ikke lige kunne poste nogle ip'er der kunne være APG, men det blev så konkluderet at det var umuligt :|

Tobias
10-25-2004, 03:23 PM
Hylle skrev:

APG er ikke bare en specifik range, de er mange personer, så det er svært, der er en anden tråd hvor der bliver diskuteret om man ikke lige kunne poste nogle ip'er der kunne være APG, men det blev så konkluderet at det var umuligt :|

Ja, her er linket: http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=910

mvh.
Tobias

Mummi_M
10-27-2004, 03:55 PM
Jeg ved at den virker fordi at daglig kan du opdater Peer guardian som blokere deres iper... og jeg har flere venner der bruger den, de siger at APG prøver dagligt at komme ind på deres computere, men kan ikke p.g.a peer guardian.... :D :D

Christian
10-27-2004, 04:04 PM
Jeg ved at den virker fordi at daglig kan du opdater Peer guardian som blokere deres iper... og jeg har flere venner der bruger den, de siger at APG prøver dagligt at komme ind på deres computere, men kan ikke p.g.a peer guardian.... :D :D
Peer Guardian yder ingen form for beskyttelse for APG.

webzone
02-24-2005, 10:32 AM
hmm hvis APG prøver at lomme ind på jeres pc, så lyder det mere som en sag for politiet, Hvis i vel og mærket har beviser for at de hacker sig ind, så meld dem og lad dem smage deres egen medicin.. :twisted:

Hydromann
02-25-2005, 12:30 AM
Du kan sammenligne PeerGuardian med Kejserens Nye Klæder det er ikke andet end luft.

Ikke andet end undskyld udtrykket... En gang L*** der bare suger Resurcer fra din ram og Cpu og skriver en masse underlige ips som den have blokret, Men hvorfor skulle et rengørings firma eller Health and sociaty organitation prøve at hacke/pinge mig(det var bare nogle af de underlige adresse den skrev hos mig da jeg kørte med det) men det blev så slettet promte og tømt fra papirkurven og wipet 30 gange for at være sikker på at det var væk!

Så drop det, slet det og bare sørge for at dit p2p program er sat korrekt op, det er den bedste måde at undgå APG ect.