BiZaA
10-25-2004, 11:03 AM
Jeg har hentet fahrenheit.911.read.nfo.custom.swesub.dvdr-tft.nfo og alle *.rar filerne. Filerne er i orden, checket med hkSFV. Filerne er herefter udpakket til een stor *.img fil, og denne fil er brændt til DVD med 2 forskellige programmer, Nero og Alkohol 120%. De derved fremkomne DVD'er viser menuen, vælg kapitler, undertekster, undermenuen undertekster vælger mellem svensk og engelsk; jeg vælger og går tilbage til hovedmenuen og starter filmen.
På computeren med PowerDVD vises filmen fortræffeligt med lyd og undertekster; men på min Kiss DP-500(firmware 2.8.3 = nyeste) DVD afspiller kommer jeg kun til menuen og undermenuen. Ved tryk på spil filmen hænger maskinen uhjælpeligt. Skal slukkes og tændes for at tage dvd'en ud :cry:
Er det almindeligt :?: Er der hjælp at hente :?:
På computeren med PowerDVD vises filmen fortræffeligt med lyd og undertekster; men på min Kiss DP-500(firmware 2.8.3 = nyeste) DVD afspiller kommer jeg kun til menuen og undermenuen. Ved tryk på spil filmen hænger maskinen uhjælpeligt. Skal slukkes og tændes for at tage dvd'en ud :cry:
Er det almindeligt :?: Er der hjælp at hente :?: