Se fuld version : Screen-dumps
hejsa.. kan man se hvis der er nogle der foretager et screendump på din computer??? Og hvad er det de tager det af? Og hvilke programmer de tager dem fra. Sad med kazza-lite igår og det skal lige siges jeg har sat den til ikke at dele noget. med jeg sad inde i mit download windue, og pludeslig fadede skærmen ud og ind igen.(fakisk bare gik i sort og kom igen) så var det som om jeg ikke kunne gøre noget i et par sekunder. Det er sikkert ingen ting men vil bare være sikker? Hvordan sikrer jeg mig imod apg. Jeg kører i forvejen potowall. Hvad ellers kan der gøres?
PackedManiac
10-25-2004, 11:16 AM
Nej, det kan man ikke.
"Screen-dumpet" foretages ikke på din computer, men på den computer som downloader fra dig.
De tager et skærmbillede af det du er igang med at uploade til dem, de filer du deler, din ip adresse, tidspunktet osv.
Der findes tusindevis af skærmbillede programmer (Screenshots på engelsk).
Der kan ikke gøres meget andet. Vær fornuftig, og hvis du ikke vil blive fanget, så lad være med at dele ulovlige filer. Det er den eneste måde hvorpå du er 100% sikker, vil jeg mene.
Jowls
10-25-2004, 11:38 AM
hejsa.. kan man se hvis der er nogle der foretager et screendump på din computer??? Og hvad er det de tager det af? Og hvilke programmer de tager dem fra.
Prøv at trykke <shift><print screen>. Derefter åbner du Word og vælger <paste>.
Så har du et screen dump.
Christian
10-25-2004, 01:42 PM
hejsa.. kan man se hvis der er nogle der foretager et screendump på din computer??? Og hvad er det de tager det af? Og hvilke programmer de tager dem fra.
Prøv at trykke <shift><print screen>. Derefter åbner du Word og vælger <paste>.
Så har du et screen dump.
<shift> + <print screen> giver kun et screenshot af et åbent vindue, og alt andet omkring det kommer ikke med, meget smart. Men det behøves ikke, bare tryk <print screen>.
Det med word er langsomt og besværligt, prøv at trykke print screen og dernæst gå ind under start menuen --> programmer --> tilbehør og vælg paint. Der kan du bare bruge paste (ctrl + v) og sætte billedet ind og gemme det.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.