PDA

Se fuld version : torrentbits.org

CODAY
10-24-2004, 07:44 PM
jeg er blevet medlem af dette site men jeg har et problem. jeg var i gang med at downloade også kunne jeg
lige pludselig ikke logge ind efter at jeg havde genstartet. hvad er problemmet?

SuperNeo
10-25-2004, 12:39 AM
Fik du en fejl meddelse ?

Eller var siden nede ?

Gik din download igang og så stoppede efter lidt tid ?

PackedManiac
10-25-2004, 11:11 AM
Hvad hedder din konto?

CODAY
10-25-2004, 03:00 PM

Eller var siden nede ?

jeg kunne lige pludselig ikke logge ind.

Hvad hedder din konto?
email? eller hvad?

PackedManiac
10-25-2004, 04:01 PM
Nej, din konto på torrentbits.org :wink:

Kan du logge ind nu?? Hvis ja, så er der jo intet problem. Skriv i deres forum, hvis du fortsat får problemer..

SuperNeo
10-25-2004, 08:28 PM

Eller var siden nede ?

jeg kunne lige pludselig ikke logge ind.

Det er svært at hjælpe når du bare skriver: jeg kunne pludselig ikke logge ind !

Men hvis du har oprettet en konto har du sikkert og fået en mail hvor du skal bekræfte. Hvis du har gjort alt og har kunne logge ind, men pludselig ikke, kan siden ha været nede. Hvis ikke, har der sikkert stået "password incorrect" eller "username does not match" eller noget i den stil. Prøv at komme med nogle flere oplysinger, så vil det være nemmere at hjælpe :wink:

Hvad hedder din konto?
email? eller hvad?

Har du oprettet en konto har du sikkert også valgt et "brugernavn/username"
Det er det PackedManiac spørger efter :!:

CODAY
10-26-2004, 09:54 PM
der står bare at mit password og/eller username er forkert. men jeg er sikker på det er det rigtige.
kan det være at min bruger er blevet slettet pga. at jeg ikke har uploadet nok?

SuperNeo
10-26-2004, 10:20 PM
der står bare at mit password og/eller username er forkert. men jeg er sikker på det er det rigtige.
kan det være at min bruger er blevet slettet pga. at jeg ikke har uploadet nok?

Ja, det kunne være en mulighed !

Hvis du har haft en lav "ratio" på omkring 0.2 - 0.1 så er det meget muligt.

Og du er helt sikker på du taster rigtigt ? :)
Skriv evt dit "username" så er der sikkert nogen der kan se om din konto er blevet "disabled" !

CODAY
10-27-2004, 04:21 PM
Ja, det kunne være en mulighed !

Hvis du har haft en lav "ratio" på omkring 0.2 - 0.1 så er det meget muligt.

det er bare svært at oploade med en så dårlig upload(512/128 skod tcd!!!) på en stor fil.

Og du er helt sikker på du taster rigtigt ? :)
Skriv evt dit "username" så er der sikkert nogen der kan se om din konto er blevet "disabled" !
helt sikker. jeg har firefox og satte den til at huske passwordet. har også prøvet flere andre jeg plejer at bruge.
men any way mit username er CODAY

SuperNeo
10-27-2004, 04:33 PM
Der findes ikke nogen "CODAY" :(

Hvis du kan oprette en ny konto, så sørg for at læs "Rules" og "FAQ". Der står der noget om hvordan du undgår at blive slettet !

PackedManiac
10-27-2004, 05:17 PM
Prøv http://www.torrentbits.org/faq.php#user2 , hvis det er sådan at du har glemt din konto.

Hvordan søgte du på hans navn, SuperNeo? Jeg kunne ikke finde et link til at søge på members.. hvis du brugte forumets search, så søger den kun på dem, der har posted i forummet.. ikke dem, som er medlemmer.

SuperNeo
10-27-2004, 05:34 PM
Prøv http://www.torrentbits.org/faq.php#user2 , hvis det er sådan at du har glemt din konto.

Hvordan søgte du på hans navn, SuperNeo? Jeg kunne ikke finde et link til at søge på members.. hvis du brugte forumets search, så søger den kun på dem, der har posted i forummet.. ikke dem, som er medlemmer.

Jeg gik ind i "Find User/Browse User List" som findes i ens profil under "My user lists" !

CODAY
10-27-2004, 05:48 PM
tror jeg er blevet slettet da den ikke en gang kender min mail. :shock:

SuperNeo
10-27-2004, 06:02 PM
tror jeg er blevet slettet da den ikke en gang kender min mail. :shock:

Du siger jo også du ikke har været god til at uploade på grund af din upload hastighed. Men det fungere nu ved at folk uploader minimum 1:1, så når du har hentet eksempelvis: 100MB, så vent med at lukke din BT-klient før du har uploadet 100MB, på den måde forbliver du medlem og kan downloade det nyeste uden ventetid !

PackedManiac
10-27-2004, 06:18 PM
Jeg gik ind i "Find User/Browse User List" som findes i ens profil under "My user lists" !

Do'h.. tak for oplysningen ;-)

SuperNeo speakz the truth, CODAY. Du har med garanti fået sparket. Sådan er det bare, har selv en 1000/192 forbindelse, og jeg ved godt at det kan være svært, men man må bare hænge i og lad den seede i nogle dage.

Det er i hver fald det værd ;-)

CODAY
10-27-2004, 07:21 PM

Do'h.. tak for oplysningen ;-)

SuperNeo speakz the truth, CODAY. Du har med garanti fået sparket. Sådan er det bare, har selv en 1000/192 forbindelse, og jeg ved godt at det kan være svært, men man må bare hænge i og lad den seede i nogle dage.

Det er i hver fald det værd ;-)
nu ved jeg ikke hvor gammel du er men da jeg ikke selv betaler for strøm kender jeg nogen (forældre) der helst ser at ens
computer er så lidt tændt så muligt

PackedManiac
10-27-2004, 09:01 PM
Jeg siger ikke du skal seede 24/7, jeg siger at du bliver nødt til at beholde det du downloader på din harddisk i nogle dage og så dele med andre. Med din forbindelse kan du jo uploade 200mb per dag. På en uge kan du så uploade 1400mb. Du kan seede mens du spiller, mens du surfer internettet (ja, det kan man godt), mens du skriver opgaver osv.

Det var dig der spurgte.. hvis du ikke har mulighed for det, jamen, så lad være med at bruge sitet. Der findes heldigvis andre alternativer.