PDA

Se fuld version : Er frygten for apg overdrevet?

hadsund
10-24-2004, 02:31 PM
Dette er som sådan ikke et spørgsmål ,men mere måske en konstatering .
Har fulgt med i den evig debat omkring download af div medier .Og tror enlig også at rigtig mange gøre det. Har selv brugt kazaa og overnet.Men filmene er under middel i kvalitet og måske med synkron sprog.Risko for virus findes også.
Men omkring antipiratgruppens arbejde virker det til at det kun bygger på frygt.Kan ikke se hvordan de skulle kunne se hvad du har liggende på din pc.Ellers skal der laves en ulovlighed på din pc.
De sager gruppen har haft , tror jeg bygger på at folk er blevet stukket.Eller noget kan måske være fiktive.
Dette er ikke på noget måde ment som tilskyndelse til piratdownload eller at folk skal føle jeg trygge ved at downloade .Måske er jeg helt gal på den,men lad mig høre nogle synspunkter.

The Galloping Goose
10-24-2004, 02:49 PM
På de fleste fildelingstjenester kan brugerne se hvad du deler, det vil sige at det kan APG også.

Tag et kig i dette forum

http://www.piratgruppen.org/forum/viewforum.php?f=19

& dette

http://www.piratgruppen.org/forum/viewforum.php?f=20

Bonux
10-24-2004, 04:56 PM
I det du bruger overnet skulle det ikke være noget problem, da du skjuler din shared folders. Det med synkron kan du undgå ved at bruge verificeret links. :D

p.s overnet hedder edonkey nu :wink:

hadsund
10-24-2004, 05:38 PM
Tak for svarene.
Den med "verificeret links" må jeg lige have igen?
Jan

Stanger
10-24-2004, 06:20 PM
Verificeret links som kan bruges til overnet/edonkey/emule er ed2k-links de er meget simple man trykker på dem og derefer begynder dit "æsel" (edonkey/emule) er downloade den fil du har fundet det virker super godt og nu skal jeg jo passe på hvad jeg siger men jeg skulle mene at man er 100% sikker på at få det man vil ha. (har aldrig prøvet andet) men de links kan f.eks. findes her

www.shareconnector.com
www.shareprovider.com

Bonux
10-24-2004, 08:21 PM
Tak for svarene.
Jan

det vil sige at bruge hjemmesider hvor at dem der har lagt filen til deling poster sit link med beskrivelse. På den måde ved du at filen er 100% i orden..

De 2 mest brugte sider er nok

www.shareconnector.com
www.shareprovider.com

der væsentlig flere sider, men med disse 2 syntes jeg at man får dækket det hele

ZuCkZ
10-24-2004, 10:41 PM
Tak for svarene.
Jan

det vil sige at bruge hjemmesider hvor at dem der har lagt filen til deling poster sit link med beskrivelse. På den måde ved du at filen er 100% i orden..

De 2 mest brugte sider er nok

www.shareconnector.com
www.shareprovider.com

der væsentlig flere sider, men med disse 2 syntes jeg at man får dækket det hele

jajaja, de sider er perfekte til 100% sikre links. Der holder man nemlig nøje regnskab med ægte og falske links.