PDA

Se fuld version : L*rt min ven er taget

Hylle
10-24-2004, 01:29 PM
L*rt L*rt L*rt L*rt

Min ven er taget af APG og har fået et erstatningskrav på 1.1 mio, han delte over DC :|. Øv bøv...han skal i retten snart, men vi tænkte over at smugle ham over til Canada hehe :).

Tak APG, i gør virkelig verden til et bedre sted! I skaber lykke, og glæde overalt hvor vi ser jer.

Jowls
10-24-2004, 02:04 PM
Så din ven er en af dem som skal i retten? Surt show :cry:

Dog er han jo ikke dømt endnu. Det kan jo være at dommeren er smart nok til at indse, at man ikke bare idømmer folk en million-bøde på grundlag af skærmudskrifter og en halv snes downloadede film. Han burde allerhøjest skulle betale for de film APG hentede og derfor kan bevise, at han delte. Så lad os krydse fingre og håbe det bedste.

Hvis du selv har lyst til at hævne dig på APG og slå et slag for piraterne, så er det bedste du kan gøre at lege kriminal-reporter og (med din vens tilladelse naturligvis) rapportere alt om sagen på dette site. Jo mere vi allesammen lærer om APG og deres arbejdsmetoder, jo stærkere står vi. Desuden ved du jo sikkert hvad der sker med vampyrer og andre typer blodsugere, hvis man trækker dem ud i dagslyset... :twisted:

Klawz
10-24-2004, 03:03 PM
Vi har godt hørt rygter om at APG har vaglt at lade en række sager gå i retten. Hvis din vens sag er en af dem, så vil vi meget gerne høre nærmere.

Du må meget gerne bede din ven - eller dig selv - om at holde os underrettet om sagen, og så håber jeg at din ven har en god advokat.

Skriv endeligt tilbage. Hvis din ven endnu ikke har fået en advokat, så kig under "advokat" på piratgruppen.org - der anbefaler vi en advokat med stor viden om området.

Hylle
10-24-2004, 07:11 PM
Jeg kan ikke få fat i ham pt. Men det er jo sikkert nogle lamme screendumbs og lister de har brugt.

Btw, det er Gondor2k..i ser ud til allerede at kende ham:

http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=669
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=678&highlight=gondor

Nå, gondor kan sikkert selv forklare det hvordan det foregår for ham...APG har ikke nakket nogen af mine venner før, føler ligesom APG kommer nærmere og nærmere en....

Smiley_Carpe_Diem
10-24-2004, 08:58 PM
Hvornår skal de i retten (dato)?? For hvis de bliver afholdt for åbne døre ville jeg sgu godt ind og se med

Gondor_2k
11-04-2004, 04:37 PM
indtil nu er det sendt ind til en advokat som har kontaktet apg, venter stadig på svar..

The one and only
Gondor_2k/_²k

Pirate to the end

DarDaNcdEvil
11-04-2004, 10:58 PM
Jeg vil da ønske dig og alle jeg andre 155 derude held og lykke! Håber i vinder retssagen så APG indser at de ikke kan gøre noget!