PDA

Se fuld version : Pirat FTp server...

barca
10-20-2004, 04:49 PM
Hej

Jeg kig og tænkte på om man kunne lave en privat ftp server hvor alle pirater kunne dele deres filer uden at AGP kommer og blander sig :D

Kan det lade sig gøre?

j0ppeman
10-20-2004, 06:10 PM
Hvordan ville du sikre at ingen fra APG fik adgang?

TheroW
10-20-2004, 07:35 PM
Hej

Jeg kig og tænkte på om man kunne lave en privat ftp server hvor alle pirater kunne dele deres filer uden at AGP kommer og blander sig :D

Kan det lade sig gøre?

For at sige det kort, så NEJ. Du skal have samtlige ip adresser på APG både deres "arbejds" pc og hvis de skulle benytte sig af deres private.

Hvis du skal være sikker, så skal du kun oprette til folk du kender og stoler på. Da du kunne være et muligt emne for APG, hvis du har meget liggende og laver den public.

NiZ
11-05-2004, 06:18 PM
Yea, lav den personificeret... Man kan velsagtens lave sig et netværk af venner som udbytter FTP'ere (som self. også kører deres egne), og som inviterer nye ind og derigennem hurtigt kan få et større P2P netværk stykket sammen, der er sikkert (m. passwords og SSL), hurtigt og smart.

Christian
11-05-2004, 06:34 PM
Tjaa, det må vel blive en meget lille kreds af folk som kender hinanden som vil få adgang. Surt siger jeg bare.

zub
11-05-2004, 08:28 PM
jes mig og alle mine venner har vores egen lille ftp ring... og med peters 512 upload så går det faktisk ret hurtigt.. vi andre har 256 og så er der knud med 128....

tror godt i kan følge mig =) ... en ftp ring blandt venner kan man sagtens.. men det hjælper altså ik meget med de uploads vi har herhjemme.. hvis 2-3 af gutterne har 10/10mbit så kan man hurtigt få noget op og køre.. fx at de 2-3 stykker bare admin serverne og de andre så skaffer sig andre ftp'er som de så kan fxp fra/til... ik noget man bare lige gør men det kan lade sig at gøre :)... men hvis jeg havde 10mbit var der satme ingen du sku styre min box ;)

TNB_Dominic
11-17-2004, 08:41 PM
ville det ikke være mugligt at man tager dette ekssempel:

jeg har 3 venner jeg kan stole 100% på, de har så hver 3 venner som de kan stole 100% osv. osv..... er dette mugligt som et eksempel på en ring der kunne virke?

... hva siger de der er klogere end mig?

komas
11-17-2004, 09:42 PM
ville det ikke være mugligt at man tager dette ekssempel:

jeg har 3 venner jeg kan stole 100% på, de har så hver 3 venner som de kan stole 100% osv. osv..... er dette mugligt som et eksempel på en ring der kunne virke?

... hva siger de der er klogere end mig?

i teorien ville det kunne lade sig gøre, men jo længere man kommer ud, jo stører er risokoen for at der kommer uvedkomne ind.

der vil altid på et eller andet tidspunkt komme nogle med der ikke kan holde deres mund.

zub
11-17-2004, 11:04 PM
igen vil jeg sige at det er så godt som umuligt hvis det skal kunne bruges til noget... så længe adsl hastighederne er i DK som de er så vil de komme til at gå meget langsomt... man skal mindst have 1 med 10mbit.. og så er det ik længere et ring-netværk men et alm netværk med en top-server ;) (en server der deler til alle de andre)

NeoNmaN
11-18-2004, 10:29 AM
jeg vil forslå SoulSeek :) og så man kun deler med sine venner ;) for at vær sikker på at APG ikke nakke en og iden man delere Cryptere man sin data eller evt. smider sine filere som BestCrypt filere og gir alle filere nogen forskælige passwords... sådan at hvis APG kommer at de skal til at Decryptere alle filere igen og vil tage for langtid osv... :)

Houdini
01-02-2005, 02:43 AM
Hvis du hoster skal jeg nok upload 0day stuff....

Chron
01-02-2005, 03:01 AM
hrk, bliver lidt trist at hente 0day stuff fra en */128 forbindelse... så er det pludselig 0week ;oP

Bowie
01-11-2005, 11:27 AM
Arrrr ole maties.. 8)

Er der noget nyt her - jeg er med på at uploade men hvem "hoster" :?:

cu

Chron
01-11-2005, 08:24 PM
Du skal ikke regne med der går noget af denne art igennem som bliver offentligjort in any case.

Bowie
01-12-2005, 06:47 AM
Selvfølgelig ikke men der findes jo PrivatBesked så det kunne jo være oplagt at bruge :)

Chron
01-12-2005, 09:16 AM
Det er nok for usikkert at køre noget i den stil med folk man ikke kender, særligt når det er 100% sikkert at siden overvåges af APG.
Chancen er at man får fat i en fra APG og inviterer vedkommende, og bum bummelum - Man får ondt i pengepungen.

darth raven
02-01-2005, 08:51 PM
apropos ftp jeg kører en sød lille ftp server som kun er oppe engang i mellem den er medlem af en lukket gruppe hvad i kalder ftpring men jeg er så heldig stillet at pt er der kun min familie og mine norske venner der er i den gruppe.
jeg vil ikke nævne oget af det der er på andet en at utrolig mange af filerne er lovlige mest freeware og linux stuff og af det ulovlige hehehehe vil jeg ikke nævne noget om andet det er udenfor APGs latterlige område det er hvad det er på min server hahahah tag den antpiratgruppen jeg ved du læser dette

FFF
02-13-2005, 11:12 PM
Hej

Kan det lade sig gøre?

For at sige det kort, så NEJ. Du skal have samtlige ip adresser på APG både deres "arbejds" pc og hvis de skulle benytte sig af deres private.

Hvis du skal være sikker, så skal du kun oprette til folk du kender og stoler på. Da du kunne være et muligt emne for APG, hvis du har meget liggende og laver den public.

vi skal da bare ha IP's på dem der vil bruge dem

zimP
02-18-2005, 11:16 PM
Altså hvis dette virkelig ville blive til noget, vil jeg da helt klart være med - men igen, sikring imod klovneklanen APG, vil nok være svært =[

HFT
04-04-2005, 06:29 PM
ville den eneste changse for at blive taget ikke være ham som hoster denne ftp-server... dem som deler, henter osv er der jo ikke log på... dvs de ik kan spore andre end hosteren....?

discodvaergen
04-18-2005, 07:23 PM
Var lige inde på piratgruppens channel på mirc. Og så er der sgu nogen der sidder og siger de er fra APG. HMm, hvad sker der ???

oiv
04-18-2005, 07:45 PM
Hvis APG er inde på PG's channel, tror jeg ikke, at de vills sige det. De ville højest sansynligt bare observere. Desuden, kan de ikke bruge noget som helst inde på channel'en til noget som helst. Desuden, ser jeg ikke lige hvor den kommentar bidrager til dskussionen i denne tråd?

BamBam
07-24-2005, 11:12 AM
:roll: Har lige blivet medlem her på "siten"..

Har läst lidt i dette emne. Selv har jeg egen ftp server inde på 4e året..med medlemmer fra Danmark og sverige..

Vi har aldrig oplevet nogen problem med falske personer som forsöger snige sig ind. Man har en meget sikker metode for at tage ind nye medlemmer..

Så til jer som er intresserede af ftp kan jeg bare sige at det er en ganske sikker måde at transportere på.. Kryptering i SSL og personer man stoler på er en forudsätning..

Blaugrana
07-24-2005, 03:08 PM
OKay :) Du må have den LEDE upload eller hva?

BamBam
07-25-2005, 12:34 PM
:lol: :lol: :lol:

kan jo hjälpe AntipiratGruppen på vejen så her kommer adressen:

filmportalen.org

*GGG* forsög at stoppe mig

Insomniacno1
11-24-2005, 09:48 PM
Den virker ret fed, men hvordan sikrer du dine medlemmer sådan at APG ikke kan se deres IP når de downloader?

Mvh
Insomniacno1

PelleDK
04-12-2006, 11:11 AM
Man skal sørge for at det kun er mennesker man stoler på man lukker ind, hvis man lukker alle og enhver ind på ens ftp netværk, så vil det gå galt på et tidspunkt, men hvis man derimod passer på hvem med hvem man lukker ind så har APG ikke en chance for at spore det :D :D

APG :arrow: anonyme prostitueret gruppe :lol:

jefutte
04-12-2006, 03:11 PM
:lol: :lol: :lol:

kan jo hjälpe AntipiratGruppen på vejen så her kommer adressen:

filmportalen.org

*GGG* forsög at stoppe migKoster dog penge ik?

TT: Det vil aldrig kunne blive sikkert.. Og jeg tvivler på at det vil blive sikkert på noget tidspunkt.. :?

omg? Den her tråd har kørt i 1½ år :shock:

BamBam
04-12-2006, 05:22 PM
:D :roll:

Safety first. monye second :D

TheFallenAngel
05-04-2006, 05:25 PM
Well har adgang til en dansk en... giver jer den ikke, for i kan slet ikke bruge den...

1. 5KG firewall - kommer du ikke forbi, den blocker alt, bare ikke os der har adgang.

2. Syget lange usernames og passwords.

3. Vi kender alle personligt.

4. Osv

Gaffa_Tape
05-05-2006, 03:38 PM
Well har adgang til en dansk en... giver jer den ikke, for i kan slet ikke bruge den...

1. 5KG firewall - kommer du ikke forbi, den blocker alt, bare ikke os der har adgang.

4. Osv

Pft... For det første er intet 100% sikker, tror sagtensat de fleste hackere ville kunne komme igennem det. (Hvad er lavet af mennesker kan brydes af mennesker) Og hvis i endelig har det, så fint men er ikke noget vi kan bruge til noget...

TheFallenAngel
05-06-2006, 11:38 AM
@ Gaffa_Tape

Næ kan i ikke.. men kan jeg..
Og du skal nok ikke regne med at alle hacker kan komme ind. :wink:

Gaffa_Tape
05-06-2006, 07:55 PM
@ Gaffa_Tape

Næ kan i ikke.. men kan jeg..
Og du skal nok ikke regne med at alle hacker kan komme ind. :wink:

Nej er jo også forkert at sige hackere, men hvert fald crackere. Og vil sige at det er muligt ;)

jefutte
05-24-2006, 08:46 AM

4. OsvSom Gaffa_Tape siger så er intet sikkert ;) Mine erfaringer er at ligemeget hvor godt man beskytter sine servere så er der altid en der kan komme ind. Man vil aldrig kunne sikre sig 100%, og for at bruge samme ordsom Gaffa_Tape: Hvad der er lavet af mennesker kan brydes af mennesker.

Udover det så skulle vi bare lige kunne lugte bageriet inden det forsvandt eller? 'Jeg har adgang til.... ... men i får den ikke' :lol:

BamBam
05-24-2006, 10:06 AM
som svar på et spörgsmål tidligere:

man körer en kryptering på 168 biter eller mer. der findes en del forskellige krypterings alternativ.

APG logger ikke på firma ftp og kan ikke se nogen ip adresser på downloaders heller. :lol:

jabbe30
05-27-2006, 08:05 AM
Tjaa, det må vel blive en meget lille kreds af folk som kender hinanden som vil få adgang. Surt siger jeg bare.

Jeg har gået og tænkt på en slags forum, først havde jeg tænkt mig at det skulle omhandle MP3, men det kan jo bruges til alt andet.

Jeg har skrevet det i forummet "musik" men det kan være det egentlig var bedre placeret her...

http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=13268

jabbe30
05-27-2006, 08:11 AM
Det er nok for usikkert at køre noget i den stil med folk man ikke kender, særligt når det er 100% sikkert at siden overvåges af APG.
Chancen er at man får fat i en fra APG og inviterer vedkommende, og bum bummelum - Man får ondt i pengepungen.

Ja og jan får ondt i hovedt, maven, benene.... jaaa lad mig bare sige hele kroppen...

jabbe30
05-27-2006, 08:26 AM
Så til jer som er intresserede af ftp kan jeg bare sige at det er en ganske sikker måde at transportere på.. Kryptering i SSL og personer man stoler på er en forudsätning..

Jeg mindes om at have hørt at SSL ikke er sikkert pga. at det kun er det man skriver og vist også fil navnene der bliver krypteret, selve filerne bliver bare sendt som de plejer.
Mener det minimum skal være SSH og helst SSH2 for at få det hele krypteret....

jefutte
05-30-2006, 08:32 AM

Jeg mindes om at have hørt at SSL ikke er sikkert pga. at det kun er det man skriver og vist også fil navnene der bliver krypteret, selve filerne bliver bare sendt som de plejer.
Mener det minimum skal være SSH og helst SSH2 for at få det hele krypteret....TLS kan også anbefales som beskyttelse :)

BamBam
05-30-2006, 09:12 AM
:twisted: Sikkerste måde er jo at lade väre med pirateri :-)

Men er nu inde på det 6e året uden problem eller andet obehageligt, så vi töffer videre med vores ftp klub.

Hvad I andre gör eller ikke gör sk.... jeg i. LOL

Brutus
06-19-2006, 01:14 AM
Mig og mine venner plejer bare at kryptere med GPG, og så bruge www.sendspace.com eller lignende til at uploade...ingen problemer dér, top sikkerhed. 8)

thespypony
06-19-2006, 01:14 PM
hallo d li så nemt at bare lave en hamachi....i kan bare skrive hvis i vil joine min...:)

Brutus
06-19-2006, 08:17 PM
hallo d li så nemt at bare lave en hamachi....i kan bare skrive hvis i vil joine min...:)
Men ip-adresser er vel synlige?

thespypony
06-20-2006, 10:18 AM
d r den da li så meget v en ftp...

Brutus
06-21-2006, 04:45 PM
huh?

infinity
07-25-2006, 12:14 PM
Opskrift på den mest sikre fildelingsmetode:

1 stk. linux server.
1 stk. glFTPD som FTP server.
1 stk. bredbånds linje (min. 10/10 mbit).
AUTH + FXP TLS kryptering på FTP serveren.
1 person som har adgang til 0day releases.
Samtlige konti bliver låst fast på brugernes ip adresser.