Se fuld version : Shop
Infant Prodigy
10-20-2004, 11:57 AM
Hey!
Som i ved er shoppen online med de nye lækre t-shirts. Hvad synes du vi ellers burde sælge? Smid dine gode forslag her.. (og nej, vi kommer IKKE til at sælge piratkopieret musik!).
Husk at støtte den digitale retshjælp!
Bitforstyrret
10-20-2004, 12:27 PM
Som jeg har hørt nævnt før kunne:
- Krus
- Nøgleringe
- Musemåtter (helst ikke sorte)
Være en god ide..
Bortset fra det kan jeg tilføje:
- Bagrude streamere til bilen
- USB keys (hukommelse)
- Badges
- Caps
- Indø
- Lightere (Som udgangspunkt engangs, men en messing Zippo med logoet graveret i kunne være superflot)
- CD-rom eller DVD medier med logotryk på pladen
Headshot
02-06-2005, 03:14 PM
som nævnt før kan man inde på icemats hjemmeside designe sine ejne mussemåtter. Man skal dog minimum købe 100. Jeg tror der er mange gamere herinde der vil være intereseret i at have en pg icemat :D jeg selv er en af dem 8)
LykkeLamaen
02-24-2005, 06:25 PM
...
- Bagrude streamere til bilen (!!!)
- USB keys (hukommelse)
- Lightere (Som udgangspunkt engangs, men en messing Zippo med logoet graveret i kunne være superflot)
Mega goe idéer!! Virkelig..
darth raven
02-24-2005, 11:09 PM
hvad med nogle sider til kabinetter med piratlogoet scoret ud?
Infant Prodigy
02-25-2005, 12:30 AM
darth raven .. jeg ved ikke så meget om kabinetter - hvor mange kabinetter bruger de samme sider.
Der skal jo helst være en bred standard hvis vi skal sælge den slags ...
men god ide!
/infant prodigy
Hydromann
02-25-2005, 12:42 AM
darth raven .. jeg ved ikke så meget om kabinetter - hvor mange kabinetter bruger de samme sider.
Der skal jo helst være en bred standard hvis vi skal sælge den slags ...
men god ide!
/infant prodigy
Kunne det ikke være så´en at man fandt ud af hvilket kabinet man kunne tænke sig
skrive en mail til dem der har med shoppen at gøre og skrive hvilket kabinet man kunne tænke sig
hvorpå Der blev trykt logoer på en af siderne/alle efter ønske?
I Så faldet kunne jeg da gødt tænke mig et server tower :D med logoet og en tekst fx fedt slogan sætning ect.
Infant Prodigy
02-25-2005, 01:00 AM
Hvis folk "bare" gerne vil have et pirat-logo på siden af deres kabinet så kan jeg anbefale denne guide:
http://piratgruppen.org/article.php3?id_article=150
Jeg gik ud fra at folk ville ha' kabinetter med udskåret Pirat-logo og blåt lys etc :-)
/infant prodigy
Copy/Paste
02-25-2005, 01:02 AM
Kabinetter er desværre alt for omstændigt til at vi kan gøre det som Hydromann foreslår - det har Shoppen ikke mulighed for...
Men Bagrude Streamers er derimod en oplagt mulighed - man kunne evt. få et par stykker med når man bestilte en t-shirt.
Copypaste / Shop
Piratos
03-01-2005, 02:26 PM
Jeg syntes da det var en helt genial idé det med IceMat's, og jeg vil da gerne være en af dem der køber en :)
Snoozer
03-01-2005, 07:36 PM
Kabinetter er desværre alt for omstændigt til at vi kan gøre det som Hydromann foreslår - det har Shoppen ikke mulighed for...
Det siger sig selv, da der ingen standard er for kabinetsider.
Det kunne være en ide med skabaloner i stedet. Det er jo ikke så svært at bruge et stykke sandpapir og en spraydåse, det er der imod lidt vanskeligere at lave en flot skabelon med et logo, hvis man ikke vil nøjes med de størrelser ens A4-printer kan levere.
En anden ting til moddere, kunne være klistermærker til sideruder.
som nævnt før kan man inde på icemats hjemmeside designe sine ejne mussemåtter. Man skal dog minimum købe 100. Jeg tror der er mange gamere herinde der vil være intereseret i at have en pg icemat :D jeg selv er en af dem 8)
Ja det ville sq være fedt med en PG Icemat :D
Og jeg ville med glæde købe en af dem hvis de kommer :)
Det skal da helt klart være en t-shirts ligesom bevar christiania så skulle det være en rød t-shirts men med det logo Bevar Fildeling :)
det kunne være nice
Hvad med et såkaldt "siliconearmbånd" med piratgruppen.org - evt. med logo?
http://www.3dp.dk/
http://www.gummy.dk/
DaBuff
07-20-2005, 07:21 PM
Jeg er oxo helt klart på sillicone armbånd, og mussemåtter! Render selv rundt med en "Live strong", så den er jeg 100 på! :D
men der er oxo mange af de andre som ser godt ud!
Compute
07-31-2005, 10:58 AM
Jeg synes nu det ville se herre cool ud med et stort svedbånd med et piratlogo på :D
Hmm men ellers flere pirattrøjer... i kunne prøve at finde på nye sjove ting li' som De har gjort her : http://www.jinx.com/scripts/details.asp?affid=-1&productID=357
Og så en sort pirattrøje på med piratlogo'et og sit navn bagpå
Så var der også noget fra mig :D
DaBuff
08-16-2005, 02:15 PM
nu har jeg nævnt før at jeg godt ku tænke mig Gummi armbånd i shoppen, og nu har jeg fundet et sted hvor man kan få trykt nogen med sin egen teskt på.
Endda til en rimelig pris!
www.gummy.dk
Btw. har smidt en mail til Infant Prodigy, omkring priser og sårn! :)
Ghost
08-17-2005, 09:20 PM
Jeg synes nu det ville se herre cool ud med et stort svedbånd med et piratlogo på :D
Hmm men ellers flere pirattrøjer... i kunne prøve at finde på nye sjove ting li' som De har gjort her : http://www.jinx.com/scripts/details.asp?affid=-1&productID=357
Og så en sort pirattrøje på med piratlogo'et og sit navn bagpå
Så var der også noget fra mig :D
nu har jeg ikk købt noget i piratshoppen, men hvis vi fik t-shirt som den linket henviser til så skal jeg nok lige love for at jeg kan få hevet penge op af lommen, sort humor :P
recon
08-17-2005, 10:36 PM
Ville være gyldent :D skal iværdtfald have sådan en :)
Arrow
08-17-2005, 11:02 PM
Kan ikke sige det nok:
Sorte hættetrøjer uden lynlås med logo på!
Jeg har endnu ikke købt noget i shoppen, T-shirts har jeg for mange af. Men jeg har også hættetrøjer, og jeg vil BESTEMT bestille en i shoppen.
Emnet har været oppe før, har dog bare ikke tid til link :roll:
Arrow
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.