PDA

Se fuld version : Hvem hulen er de andre pirater?

Jowls
10-20-2004, 12:11 AM
Ud over piratgruppen.org er der jo også piratgruppen.dk, og jeg ved fra min egen omgangskreds, at mange folk som leder efter Piratgruppen havner på piratgruppen.dk først. Her er der så et flot dødningehovede komplet med krydsede kødben samt et link videre til piratgruppen.org.

Men hvem er de fyre? Høster de mon IP-adresser eller sådan noget? Det kunne da være rart at vide lidt mere om dem.

Lad os se hvad DK-hostmaster siger om domænet....

Hmmm... ingenting. Det betyder som regel at informationerne er blændet, hvilket jo er noget man skal bede om separat. Det er altså nogle folk som higer om deres privatliv, og gerne gør noget aktivt for at beskytte det.

Så lad os da se hvad deres server siger...

server IP: 212.130.242.155
Server: Apache/1.3.6 (Unix) PHP/4.1.2 mod_perl/1.21 mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.2b
X-Powered-By: PHP/4.1.2

:) De kører i hvert fald ikke Microsoft. Respekt! I modsætning til APG som - naturligvis - kører Microsoft. Godt det samme. De tror sikkert at "open source" er en fransk krydderurt eller sådan noget. :P

Men der har vi jo i hvert fald en IP, så den kan vi da lige checke hos RIPE....

inetnum: 212.130.242.152 - 212.130.242.159
netname: DK-EC896
descr: Clockwork Reklamebureau A/S
country: DK
person: Anders Wieghorst
address: Clockwork Reklamebureau A/S
address: Oestre Stationsvej 43
address: DK-5100 Odense C
address: Denmark
phone: +45 66191901

:?: Avaba??? Clockwork er dem med "Har do Ardo" og "Boller fra Kohberg". Hvad pokker laver et firma som dette med et piratdomæne? Eller foregår der mon noget IP spoofing af en eller anden art?

Er der nogen som ved noget om dette?

j0ppeman
10-20-2004, 01:14 AM
Jeg ved bare at piratgruppen.dk var her før .org udgaven :)

Infant Prodigy
10-20-2004, 11:52 AM
Men til gengæld har .org en *smule* mere indhold..
Hvis nogen tilfældigvis tager kontakt til .dk folkene kan de jo foreslå at forwarde deres domæne til os ;-)

Jowls
10-20-2004, 01:18 PM
Det har www.piratgruppen.info gjort. En eller anden har registreret domænet under falsk navn d. 22/9 og lavet en forward hertil. Flink fyr M/K :) Det koster jo immervæk omkring 60 dollaser for 2 år.

Det mest underlige er dog, at domænet tilsyneladende både er registreret og hostet i Tyskland... Nå, men det vil jeg ikke snage mere i. Man skal jo ikke skue en given hest i munden, som det hedder. Hvis den glade giver vil være anonym, så skal han da helt bestemt have lov til det. En direkte forward udgør jo intet sikkerhedsproblem.
8)

Infant Prodigy
10-20-2004, 04:08 PM
Giveren af piratgruppen.info har ikke haft nogle udgifter ved det. På domaindiscount24.com blev der indtil slutningen delt 25 gratis .info-domæner ud til alle der ville have - og det var muligt at registrere sig med falsk navn og adresse. Bla. blev www.clauspedersenergud.info også forwardet til piratgruppen.org - det samme gælder:
apgereftermig.info
fildeling.info
fuckalt.info
getwarez.info
gratiskultur.info
hentwarez.info
howtogetwarez.info
hvordanhentermanwarez.info
jschluterstinker.info
kram-apg-de-har-brug-for-det.info
kulturelskere.info
movielovers.info
piraterne.info
piratgruppen.info
proudpirate.info
stoltpirat.info
thepirate.info
tudeapg.info
warezlovers.info

Jowls
10-20-2004, 06:42 PM
:D Det forklarer sagen. Æv - synd at jeg ikke vidste noget om de gratis domæner. Jeg kunne have fået www.JeniferLopezSomJowlsSexslave.info... :wink: