Se fuld version : Star Trek DS9 sæson 3 disc 6 - HJÆLP
lynet
10-19-2004, 11:20 PM
Jeg håber der er en eller anden her i forummet, som vil forbarme sig over mig. Jeg er ved at se Star Trek: Deep Space Nine serien og er nået til season 3. På en eller anden måde fik jeg disc 6 skævt taget ud af kasetten, så den revnede. :(
Derfor vil jeg spørge om der ikke er en, som vil lave en kopi at sæson 3, disc nr. 6 til mig. Jeg har jo allerede købt serien en gang, og synes altså ikke jeg har råd til at skulle købe den en gang til.
Er der ikke en, som kan og vil hjælpe mig?
Jeg betaler selvfølgelig både DVD, porto o.s.v.
CODAY
10-20-2004, 03:12 PM
kan du ikke bare downloade den?
-pirat4ever-
10-20-2004, 05:55 PM
På en eller anden måde fik jeg disc 6 skævt taget ud af kasetten, så den revnede.
Dette bør og må ikke ske.
Levere det tilbage og få den byttet. Det er en fejl i DVDen.
Alternativ er som nævnt at hente den fra nettet, men se om du kan få den byttet først.
DS9 er en fed serie, samtidig med VOYGER der også er kanon.
lynet
10-20-2004, 06:28 PM
ja, så har min forhandler haft fat i producenten, og svaret kan sammenfattes i flg. korte sætning:
Det vil vi da skide på
ok, måske sagt lidt mere diplomatisk, men meningen er den samme.
Det med at downloade dem har jeg overvejet, men jeg må prøve at få en anden til det, da jeg selv sidder med en alm. modemforbindelse. Men det er åbenbart nødvendigt, for jeg nægter altså at købe et nyt sæt.
Så vil jeg håbe, jeg kan finde de fire afsnit et eller andet sted...
- medmindre nogen vil lave en kopi til mig :wink:
-pirat4ever-
10-20-2004, 09:51 PM
Ja, så har min forhandler haft fat i producenten, og svaret kan sammenfattes i flg. korte sætning:
Det vil vi da skide på
Gå ned igen, og sig til butikken, at enten bytter de HELE din DVD samling, ELLER forlang pengende, samtidig med du truger med forbrugerklagenævnet samt at gå til pressen med en offentlig klage over butikken samt producenten.
Samtidig kontakter du drs forbruger program, det der er om mandagen.
Gør dette klart i butikken. Retter de sig ikke ind, falder der brænde. Samtidig hæft dig ved DIN garanti. Det er fabrikkens fejl, ikke din.
DU har rettigheder, BRUG dem
komas
10-20-2004, 10:59 PM
Gå ned igen, og sig til butikken, at enten bytter de HELE din DVD samling, ELLER forlang pengende, samtidig med du truger med forbrugerklagenævnet samt at gå til pressen med en offentlig klage over butikken samt producenten.
Gør dette klart i butikken. Retter de sig ikke ind, falder der brænde. Samtidig hæft dig ved DIN garanti. Det er fabrikkens fejl, ikke din.
vel talt!!!
jeg havde et problem med min bil, der var noget der gik i stykker 14 måneder efter det var blevet sat i, jeg fik nogenlunde samme besked som dig, men efter jeg begyndte at snakke om forbrugerråd, blev mekanikeren straks meget mere medgørelig...
så bare vis dem hvem der har fat i den lange ende
necromancer
10-31-2004, 11:07 PM
Ja, så har min forhandler haft fat i producenten, og svaret kan sammenfattes i flg. korte sætning:
Det vil vi da skide på
Sikke da noget forkølet vrøvl.
Det kan sq da aldrig være forhandlerens eller producentens problem at man fumler.
Ville du osse klage til forretningen hvis du tabte en kop og den knaldede?
komas
10-31-2004, 11:56 PM
Sikke da noget forkølet vrøvl.
Det kan sq da aldrig være forhandlerens eller producentens problem at man fumler.
Ville du osse klage til forretningen hvis du tabte en kop og den knaldede?
det er et uheld, der kan ske, men en dvd burde ikke knække af at man tager den ud af æsken
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.